HAFA - mail sendt |
nye stats fra i dag
http://fodboldforum.dk/andrebilleder/ffstatsdec.jpg
Jeg gik af nysgerrighed ind på din statistik fra forum og skal da lige høre om jeg har forstået det rigtigt : Du skrev i starten af tråden at du havde 1000 unikke pr. dag, og jeg gik egentlig ud fra at det var unikke besøgende men ud fra statistikken ud fra det sidste ½ år tog jeg vist fejl. Hvis jeg har forstået det rigtigt, synes jeg bare lige jeg ville gøre dig opmærksom på det, så du ikke ved en fejl udleverer forkerte oplysninger, og den kommende køber får noget andet end han/hun betaler for Rigtig god jul |
Det er rigtig at der de sidste ½ år har været mindre aktivitet på siden, men det sagde du jo også i starten. Det er blot at når du skrive unikke daglige glemmer du at skrive om det er besøgende, hits, sider eller...? De fleste læser det sikkert som mig - som unikke besøgende og det stemmer jo ikke helt overens med statistikken. Så kan du ikke præcisere hvad sætningen Stats pt. ligger i gennemsnit på 1000 daglige unikke - har ligget på 6000+ før dækker over - hits pr dag, unikke besøgende pr dag, sider pr dag eller....? |
Hvis stats ikke lyver så er det: * 1000+ unikke besøg pr dag * ca 70.000 hits dagligt * ca 30.000 sidevisninger dagligt
Så nu er det vel til at forstå for også dem der ikke helt kan læse stats. hilsen kasper |
Supply Chain blæksprutte
Hej Kasper Det må du undskylde, det var mig der havde fokuseret på månederne og tallene ud for og fuldstændig havde overset at der stod Average / day Så det hele er jo som det skal være Held og lykke med salget af forum |
Har sendt dig en PM. Håber at høre fra dig. Godt nytår! |