Den store hemmelighed afslørede han selv et par dage efter.... Eller for os der kan bruge google var den jo ikke så hemmelig... ![]() |
jaja.. klogeåge. Du har ikke engang kunne stave site korrekt.
Slet du bare dit indlæg
Den store hemmelighed afslørede han selv et par dage efter.... Eller for os der kan bruge google var den jo ikke så hemmelig... ![]() |
Hej Kejser Fik du min sidste mail med flere spørgsmål? Mvh Jean |
Hej Der vel intet galt i at vide hvilken side det drejer sig om, hvis man er interesseret i at købe det. Du burde overveje at gå væsentligt ned i pris, for jeg tror ikke du får den solgt til 4x.xxx MJ |
Jeg har sendt dig en PB her på Amino. |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Er der nogen bestemt grund til at du er aggressiv og nedladende overfor folk som skriver i tråden? Jeg kan ikke forestille mig at det tiltrækker potentielle købere... |
Hr Webhosting helt ærligt - jeg skriver jeg giver info om url i privat besked og så burde det være lige til. Du har endda gjort det og du fik det. Så det er ikke andet end brok. Så hvis der ikke er nogen reel svar til denne tråd - så hold dig væk og lad være med at spamme den. Tak. Ellers anmelder jeg dit svar til admins |
Supply Chain blæksprutte
Hejsa, Jeg meget gerne have tilsendt linket, samt lidt information vedr. driften - Hvor mange er involveret i driften? Er admins lønnede? Og generelt lidt oversigt over udviklingen af foraet. På forhånd tak DBH Rasmus |
Hej igen, Fremsendelse af informationer bedes ignoreres. Da det ikke har interesse alligevel.
Held og lykke med salget =)
DBH Rasmus |