|
Jeg ved godt, at det ikke lyder særlig videnskabeligt, men jeg tror, at når man stresser, så stresser man også sit immunsystem, som bliver punk’et til at yde sit bedste. Jeg mener at have læst engang at idrætsfolk (ofte) præsterer max netop inden ex en influenza bryder ud. Netop fordi kroppen allerede er igang med at opbygge sit forsvar. Så hvis man lige kan ramme "dagen", så sidder den lige i øjet. Måske lidt risikabelt - og ganske uvidenskabeligt.... :-) Mvh/ |
Jeg startede som avisbud
|
|
|
Ja man må til tider gøre benarbejdet selv for at opnå succes ;-) God tur ;-) Mvh Peter Juhl |
|
En betragtning har jeg gjort, siden jeg startede som selvstændig, for mere end fire år siden er ... Jeg han godt arbejde selvom jeg er syg!!!! Herhjemme kan kollegaer og kunder jo ikke se at jeg ligner noget der burde være løgn! ;) Et godt trick op til deadline er at kast sig på kondicyklen, når man kan mærke man er ved at gå ned, det kan udskyde en halsbetændelse nogle dage ... Jeg er min bedste, men nærrigste chef! |
Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft
|
afleveret tingene... Er nemlig rimelig overbevist om, at jeg ville pådrage mig en eller anden form for lidelse, hvis jeg tog en tur på sådan et monster ![]() Men Hans, det her er da en PERFEKT mulighed... Du løber da sikkert ind i en masse mennesker, når du afleverer, og de slipper da selvfølgelig ikke afsted uden en elevatorsang fra et varmt land, hvor denne end ikke er kommet til endnu... Det giver da absolut flere læsere, og kan blive en ganske morsom tur - hvis man har tid. Held og lykke, både med distribution og helbredelsen til din datter - motivation ![]() |
søger ligesindede i Sønderjylland
|
Hans, fed historie ;-) Og havde det nu været bare en smule sommer her i Danmark, så tror jeg som Jan siger at du havde fået en personlig kontakt til rigtig mange af dine læsere... desværre sidder de jo nok p.t. indendøre og ikke på terassen... Hvordan går det så med uddelingen?? Det er sjovt som vi alle reagerer forskelligt hvad angår stress/sygdom mv. - jeg har jo denne her tarmsygdom Morbus Crohn der gør at jeg får en ret heftig medicin, (Samme som Jesper/Mediamouse herinde), hvilket gør at mit immunforsvar stort set er i bund... = stress-situationer, eller evt. dagene op til en stor præstation/opgave, kan jeg lægge mig fuldstændig i brædderne... Ganske ganske ufrivilligt skal det siges...!!Men så er det jo trods alt heldigt man er selvstændig og ikke skal ringe og forklare chefen for 117'ne gang om éns sygdom som anerkendte læger forsker i, men som han ikke fatter en klap af hvordan fungerer... ;-) |
|
Tak for jeres opbakning og interesse. Det går egentlig glimrende. Min datter er på benene igen, og vi har i fællesskab uddelt op mod 1/4 af bladene, og vi behøver ikke være færdige før i morgen aften. Jeg skal hilse og sige, at det går noget hurtigere i byen end på landet. Og så er det faktisk rigtig hyggeligt at have en aktivitet, hvor far og teenagedatter kan lave noget præstationsorienteret på lige vilkår. Jeg tror dog, at Post Danmark får en del af enterprisen i juli - i hvert fald kommer min timeløn ikke til blot at minde om den, som jeg fakturerer mine kunder for. mvh Hans |
|
Personligt ville jeg aldrig selv sende reklamer ud med post dk.. Måske nogle avisbude? |
|
|
Jeg har ofte set aviser flyde i grøfterne på landet. Og du fik lidt gratis motion ... tænk på hvor dyrt det er at gå i fitness og trampe rundt på en stepper i de fugtige indendørsfaciliteter ;) Thumps Up til dig. |
Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft
Bliv gratis medlem

Ganske ganske ufrivilligt skal det siges...!!