Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Finske"-visitkort - når det virkelig skal være godt!

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak, Jesper

De er rigtig fine. Kvaliteten er direkte sammenlignelig med spillekort, og de slår rigtig hårdt, når man kaster med dem.

Nu handler det så bare om at komme af med dem igen så hurtigt som muligt.

mvh Hans

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 13:19
Det lyder lækkert at de er kommet ud :p ...

Glæder mig til at se dem, og om de er kommet, imorgen når jeg kommer hjem forbi :).

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:08
Ihhh - nu har jeg lige gået og delt "gamle" visitkort rundt i butikkerne i Frihedensbutikscenter hvor jeg har fået en fod indenfor i forbindelse med opdatering af deres center-side. Skidt, men glæder mig til at se dem.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:43
Hvor er mine visitkort blevet af? Snøft.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:40
  Kristian, jeg checker lige PD i morgen når jeg er på pinden og sender en email til dig med status.
De er sendt som en pakke, så der er en chance for at de ligger på dit lokale posthus.

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 00:28
Dato: 08-09-2006 13:01:31
Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Tak, Jesper

De er rigtig fine. Kvaliteten er direkte sammenlignelig med spillekort, og de slår rigtig hårdt, når man kaster med dem.

Nu handler det så bare om at komme af med dem igen så hurtigt som muligt.

mvh Hans

Ha ha, ja, det er rigtigt Hans. Jeg glæder mig til at møde dig tirsdag til JanteKur i Esbjerg hvor jeg håber at se dit "finske visitkort"

Vi ses!

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:03
Jeg vil endda love dig, at du må få ét med hjem, Jesper.

mvh Hans

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 08:22
Jeg har da også lige modtaget mine Finske :).. De er satme dejlige, i forhold til mine tidligere, som jeg bare selv havde printet..

Nu gælder det så bare om at få dem ud af pakken og ud på markedet :D.

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:30
Jesper Norbøll - du har lavet en genistreg.

Jeg fik delt en ordentlig stak af mine nye visitkort ud på Jantekuren i Esbjerg i går. Hver gang en amino-amigo fik ét sagde han/hun "Er det så ét af de finske?" Jeg er faktisk lidt i tvivl om du eller jeg har størst gavn af de vistitkort, jeg kom af med. I hvert fald har du fået gjort temmelig kraftigt opmærksom på dig selv, og du har fået knytte et kvalitets-præcikat til din virksomhed - godt gået.

mvh Hans

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:51
  Tak Hans

Jeg er rigtig glad for at høre at du har haft en så god oplevelse med visitkortene.
Og ja, det er lykkedes meget godt at få slået fast at MediaMouse er lig kvalitet og visitkortene er helt klart en god reklame derpå.

Jeg vil dog ikke tage imod roserne alene. For det første er det også mine kolleger som skal have nogle af dem, men ikke mindst er det også Jer herinde på Amino som skal have en stor del af æren for successen med de finske visitkort. Der er rigtig mange uden for Amino som også spørger til disse visitkort, men det er også kun fordi de har læst hvor glade folk herinde på Amino er for dem.

Men ingen roser uden torne - Jeg har idag fået vores første klage omkring et finsk visitkort.

Det er Kristian fra Cygnet som har en fejl i hans visitkort. Detaljerne omkring fejlen behøver jeg nok ikke at komme inde på, men grundlæggende er der en fejl i PDF''en som hans kort kom i, hvilket så har resulteret i at der mangler nogle blå trekanter i hans logo.
Fejlen er den første vi overhovedet har haft af denne art og den er desværre røget direkte igennem vores korrektur, da prøveprint og færdigt tryk var ens fordi fejlen lå helt ude i PDF''en. Men han får nu nogle nye kort så han også kan få kastet dem efter nogle kunder.

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)