Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Finske"-visitkort - når det virkelig skal være godt!

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er det længe siden jeg sidst har set filmen, men er det ikke mere papiret der lægges så meget vægt på?


Hvidt er jo ikke bare hvidt :)

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu det også længe siden jeg har set den, men ..

Du skal næsten tænke dig til at guldtryk har været igennem sådan en konkurrence som papiret. Nærmest før filmen afspilles.

Så jo du har ret med at de gør det i scenen i filmen.

 

Det min teori ;)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper, det lyder som et rigtig godt tilbud - og det kunne jeg muligvis godt være interesseret i.

Vil du evt. sende mig en mail til jesper@websilent.dk - så kan vi aftale nærmere. Er det evt. også muligt for dig at sende et par prøver på sådan et visitkort, da jeg ikke kender meget til det.

Ser frem til at høre fra dig :D

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper
Efter en laaaaaaaaaaaaang tænke pause - Jeg er på, hvis tilbudet stadig gælder

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
  Du kan lige nå det - Jeg sidder faktisk lige nu og er ved at skrive emails til alle dem som allerede har reserveret pladser og som ønsker selv at lave layoutet.

Vi lukker puljen helt ved udgangen af uge 33, hvorved vi trykker kortene i uge 34.
Så hvis der er andre som vil med i denne omgang, så er det NU I skal ud af busken.

Men med den store forespørgelse som der er på vores finske visitkort, så åbner vi faktisk en ny pulje, lige så snart vi lukker den anden. Hvor vidt den nye pulje så også bliver med glossy lak eller om det i stedet bliver en mat lak vi efterbehandler med, det kommer så an på hvad flertallet i den nye pulje ønsker.


Men som sagt, så er det stadig muligt at komme med i den nuværende pulje.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil gerne have tilsendt en vareprøve også...har godtnok 700visitkort liggende endnu som er lavet med digitalt offset. Kan du trykke ud fra en indessign pdf fil?

Mit største problem er at få lavet en bagside til mine kort hvis du skal trykke næste sending :P

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-08-2006 18:57:16 Forfatter: mcsolutions
Mit største problem er at få lavet en bagside til mine kort hvis du skal trykke næste sending :P

 

Du kan tage fat i pigerne på Morrik Reklame & Marketing (www.morrik.dk) og spørge om et Amino-tilbud. De er hurtige, effektive og billige (altså i pris ). De kan garanteret designe en god bagside til dig.

 

mvh Steen

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
  mesolutions,

Jeg skal lige bruge en postadresse til dig, hvis jeg skal kunne sende nogle prøver.

 

Hvad angår InDesign-filen, så kan vi sagtens bruge sådan én.

Bagsiden kan vi også hjælpe dig med at lave - og du får endda layoutet af bagsiden til en meget lav pris, såfremt det er layout til noget som vi efterfølgende skal trykke.

 

 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
  By the way:

Vi har stadig nogle enkelte pladser ledige i puljen. Så hvis I vil med i denne omgang, så er det simpelthen i denne uge (uge 33) at I skal reservere pladsen. Vi regner med at trykke kortene i uge 34.

 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har mig med i puljen ikk?

Hvilken slags blev der trykt denne gang, med UV?


Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)