Jeg vil gerne starte webshoppen Dunkelskov op. En del af varene skal jeg selv producere. Produkterne er kostumer, props og accessories til liverollespil. Spørgsmålet er så om jeg skal starte det som bi-job. dvs have et fast job og køre butikken ved siden af. Eller skal jeg springe ud i det og have det fuldtid og kun koncentrere mig om Dunkelskov Jeg kan sige at med hensyn til startkapital har jeg 200.000 kr. Det er ikke penge jeg låner af nogen, men penge jeg har arvet efter min far. Jeg har arvet mere end 200.000kr men det er hvad jeg i første omgang vil skyde i projektet. Hvilke erfaringer har i? Hvad vil i anbefale.? Kom gernee med for og imod til begge mulighedder. På forhånd tak. |
Hej Karina
Lidt kommentar:
Jeg syntes, at det er svært at råde andre til hvad de skal gøre, for der er meget forskel på hvem man er, hvilket produkt man skal sælge, ens økonomiske vikår mm.
Det er altid en god ide at starte på et iværksætterkursus - væksthuset, for så har du en grundlæggende/fundamental viden om, hvad det vil sige at starte som iværksætter, inden du giver den "gas".
Jeg sprang ud som fuldtids iværksætter - og for mig var det rigtigt. Jeg har haft tid til at opstarte virksomheden med de påkrævede organisatoriske elementer - og det gav hurtigt "pote"
Jeg ønsker dig held og lykke i fremtiden