Added Solutions
Jeg har ikke på nogen måde gået i dybden vedrørende denne person (CS) og har INTET sagt om ham endsige lavet nogen bedømmelse.
Det ENESTE jeg i realiteten sagde i mit budskab var, at CS i management team var anført som havende KUN 2 referencer, hvor den eneste anden end IT Factory var Added Solutions ApS, som de fakto ikke eksisterer. PÅ hans CV kan jeg nu se, at det er hvad han også SELV anfører.
alvorlige anklager
Der ER jo ingen relateret til denne person.
Jeg har ikke svaret før nu, hvor du rykker, da jeg ikke kan se, at jeg på nogen måde har anklaget CS for noget som helst (overhovedet).
Dorte Toft har lavet mange artikler om IT-Factory og skriver, at hun har talt med Stein Bagger og Asger Jensby. Essensen i mit indlæg var, at hun kunne have haft et møde med CS og få ham som CTO til at forklare HENDE, hvilke produkter ITF solgte, hvordan de virkede og hvorfor pludselig sådan en enestående og fantastisk success.
Dorte Toft kunne med nogle flere ressourcer til rådighed have kunnet dybdebore i sagen tidligere. Det er kun synd, at det ikke var hende, som fældede ITF. Hun kunne have gjort det, hvis forudsætninger for dybdeborende journalistik havde været til stede.
Hvis jeg havde arbejdet for Dorte Toft som analytiker ville jeg som IT-mand have gravet i, HVAD CS kendte til de 2500 kunder, hvor det BURDE være nogle i Danmark eller i Europa.