Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT-Factory, konkurs, Asger Jensby, direktion, bestyrelse, revision

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

det borende xGeeked

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:17

Der sidder en på Bahamas og følger situationen intenst skriver avisen - samtidig med at den samme avis skriver at Jensby har kontaktet sin advokat som er på ferie i Caribien........ Hvis der ingen drama er - så skaber medierne den selv.....

Henrik

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 11:19

selvsamme advokat er advokat for Baggers hustru... i følge ekstrabladet...

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 11:21

er det i øvrigt ikke bare thorborg, der er på bahamas for at hæve penge til julen ?? - hvad siger du thorborg, det der billede på din julekalender er da ikke fra bagsværd eller brønshøj, der kan man da ikke købe Heineken...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:30

Advokat Jacob Tøjner - www.ditselskab.dk:

er det i øvrigt ikke bare thorborg, der er på bahamas for at hæve penge til julen ?? - hvad siger du thorborg, det der billede på din julekalender er da ikke fra bagsværd eller brønshøj, der kan man da ikke købe Heineken...

Ha ha ha, nej det er fra mit hus i Florida :-)
Og nej, jeg har ikke penge andre steder end i DK og et par tusinde $ på min konto i USA.

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46

Sune Christesen:
Added Solutions

Jeg har ikke på nogen måde gået i dybden vedrørende denne person (CS) og har  INTET sagt om ham endsige lavet nogen bedømmelse.

Det ENESTE jeg i realiteten sagde i mit budskab var, at  CS i management team var anført som havende KUN 2 referencer, hvor den eneste anden end IT Factory var Added Solutions ApS, som de fakto ikke eksisterer. PÅ hans CV kan jeg nu se, at det er hvad han også SELV anfører.

Sune Christesen:
alvorlige anklager

Der ER jo ingen relateret til denne person.

Jeg har ikke svaret før nu, hvor du rykker, da jeg ikke kan se, at jeg på nogen måde har anklaget CS for noget som helst (overhovedet).

Dorte Toft har lavet mange artikler om IT-Factory og skriver, at hun har talt med Stein Bagger og Asger Jensby. Essensen i mit indlæg var, at hun kunne have haft et møde med CS og få ham som CTO til at forklare HENDE, hvilke produkter ITF solgte, hvordan de virkede og hvorfor pludselig sådan en enestående og fantastisk success.

Dorte Toft kunne med nogle flere ressourcer til rådighed have kunnet dybdebore i sagen tidligere. Det er kun synd, at det ikke var hende, som fældede ITF. Hun kunne have gjort det, hvis forudsætninger for dybdeborende journalistik havde været til stede.

Hvis jeg havde arbejdet for Dorte Toft som analytiker ville jeg som IT-mand have gravet i, HVAD CS kendte til de 2500 kunder, hvor det BURDE være nogle i Danmark eller i Europa.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:08
Hvis det ikke var din hensigt på nogen måde at stille Carsten Sjørup i dårligt lys, hvorfor i alverden så kigge på hans referencer og give udtryk for at de ikke er korrekte? samt at give udstryk for at Dorte Toft ikke har gjort sin research ordentlig omkring hans baggrund? I så fald er det jo fuldstændig irrelevant.

Samtidig giver du udtryk for at Jensby & co. skulle have lavet det samme "basale tjek" og dermed kunne have stoppet det hele for længe siden, her kan jeg heller ikke se relevansen, der er jo ikke noget i det du skriver der beviser at hans reference er falsk - tvært i mod er der meget der tyder på det modsatte - og selvom den havde været ville det jo ikke have været ensbetydende med at størstedelen af forretningen byggede på et falsk grundlag.

Jeg synes det er stærkt mærkværdigt at du sidder og kalder dig "den ultimative ekspert i fakta tjekking" og så skriver som du gør om Carsten Sjørup, og så tilsyneladende ikke er stødt på hans LinkedIn profil før. Det er trods alt resultat nummer to ved en googling på mandens navn.

Uanset om hensigten var at stille ham i dårligt lys eller ej, så er det helt klart det indtryk man får af dit indlæg om ham - også af dit opfølgende indlæg hvor du skriver direkte at alarmklokkerne burde have ringet pga. at Carsten Sjørup ingen baggrundsreferencer havde.
Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 13:45
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:49

Tingene udvikler sig hurtigt.....

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 17:39

- Jeg har siddet og tænkt over, hvordan det er gennemført... og jeg har beskrevet denne mulighed på min blog...

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)