Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT-Factory, konkurs, Asger Jensby, direktion, bestyrelse, revision

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob,

Der er vist en lille Stein Bagger gemt i dig! Krativiteten fejler intet (og du har nok ret) og hvis Bagger har kunne trylle lige så hurtigt med millionerne, som du flytter dine blogindlæg ville han være grøn i hovedet af misundelse!!!

Nå min bemærkning til dit indlæg røg så ind under det "første" indlæg du postede!Wink

Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune Christesen:
Hvis det ikke var din hensigt på nogen måde at stille Carsten Sjørup i dårligt lys, hvorfor i alverden så kigge på hans referencer og give udtryk for at de ikke er korrekte?

Det var hans arbejdsgiver, som omtalte denne person og hans referencer. De var forkerte.

Sune Christesen:
samt at give udstryk for at Dorte Toft ikke har gjort sin research ordentlig omkring hans baggrund?

Hun KUNNE ganske let have fanget denne problemstilling, HVIS hun havde lavet elemnetær research. Så sent som den 24.11 skrev hun positive og ukritiske artikler om IT-Factory.

Sune Christesen:
Samtidig giver du udtryk for at Jensby & co. skulle have lavet det samme "basale tjek" og dermed kunne have stoppet det hele for længe siden, her kan jeg heller ikke se relevansen,

Asger Jensby og hans ansatte har jo tilsyneladende slet ikke tjekket noget som helst og Asger Jensby foregiver at være helt uvidende om, hvad der foregår i hans mange virksomheder. IT-Factory reklamerede eksempelvis med, at de havde 2500 kunder.

Sune Christesen:
Jeg synes det er stærkt mærkværdigt at du sidder og kalder dig "den ultimative ekspert i fakta tjekking" og så skriver som du gør om Carsten Sjørup,

Jamen jeg skriver jo slet ikke noget-som-helst om denne person.

Sune Christesen:
Uanset om hensigten var at stille ham i dårligt lys eller ej,

Der er INTET i det som jeg har skrevet, som omtaler noget som helst om denne person i positiv eller negativ retning.

JEG siger i realiteten KUN, at denne person er CTO.

Når Dorte Toft skriver "kritisk" - siger hun - om teknology hos IT-Factory, burde hun - min mening - have talt med denne person og kigget lidt på hans baggrund. I de få af hendes skriverier, som jeg har læst, omtaler hun KUN personerne Asger Jensby og Stein Bagger.

Jeg har ikke lavet en analyse af kvaliteten af Dorte Toft`s artikler og blogs.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)