Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. injurier

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 05:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Hej Martin.

Tak for dit svar !!!

Jeg skal så sandlig love for at de går hårdt til den - de kalder dem navne og advarer imod dem - er det lovligt? Jeg vil selvfølgelig gerne gøre noget lignende, bare på et lidt mere "sobert" niveau.

Den var fandme dejlig og se den side - jeg er selv blevet fucket godt og grundig af kvik køkken på amager så den var lige i vinkel :)

 

VH Jørgen Olsen


Jeg kan love dig for at de har prøvet alt for at få fjernet sitet, men det er der endnu..

Dbh Martin

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis El-installatøren er medlem af Tekniq, som er el-installatørernes organisation, kan su klage til dem, de har nemlig et ankenævn. Så vidt jeg kan gennemskue fungerer det ligesom byggarantiordningen, hvor du kan klage over dårligt udført arbejde eller for høje priser på regningsarbejde, hvorefter det vurderes af en uvildig fagperson.

Held og lykke, det er jo helt ude i hampen med sådan en regning.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

> Jeg kan love dig for at de har prøvet alt for at få fjernet sitet, men det er der endnu..

Martin, det tvivler jeg meget stærkt på at du har ret i. Jeg tror deres ADVOKATER har forsøgt alt hvad de kunne for at få det fjernet, men det beviser i så fald bare min første regel i Search Brand Management: RING ALDRIG TIL DIN ADVOKAT SOM DET FØRSTE!! (De ender som regel med at fucke sagen mere op end de gavner - og de har ikke det strategiske overblik der skal til, for at finde den rette løsning!)

Jeg tvivler på at de nogensinde har hyret en kompetent Search Brand Management ekspert - for det er sådan en de har brug for, hvis de vil gøre noget ved det. Og de kunne "sagtens"  få gjort noget ved det hvis de virkelig ville ...

Jeg ved godt dette indlæg går lidt den modsatte vej af det oprindelige indlægs intention. Jeg synes bare lige det var værd at understrege, at bare fordi man smider en side op på Nettet skal man ikke tro, at man har vundet "krigen" - dygtige firmaer, kan hyre endnu dygtigere Search Brand Management eksperter, der faktisk kan gøre rigtig meget for at ændre på tingenes tilstand.

Heldigvis for dig, så er det - som du også kan se med Martins eksempel, fortsat de færreste virksomheder der ved at man kan gøre noget ved den negative omtale der dukker prominent op i søgemaskinerne. De fleste ringer fortsat bare til deres advokat - som så enten fucker det op eller ender uden resultater.

Jeg tror dog det er på vej til at ændre sig. Store firmaer passer normalt godt på deres dyre brands. Nettet er bare stadig så nyt for dem, at de ikke helt har fået styr på det. Men det kommer. I løbet af de sidste par år har jeg set en ekstrem stigning i USA og UK på dette område - som jeg også holder flere og flere foredrag i udlandet om. Det skal også nok blive mere udbredt i Danmark, når først de store virksomheder finder ud af hvad man kan ...

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er utroligt!

Jeg har givet mig tid til at søge "Vordingborg køkken" og fandt en site med beskrivelse af dårlige oplevelser med leverandøren. Der er ingen tvivl  om at de virksomheder der behandler folk som det der fremgår har stor respekt for en SAMLET historie fra flere forbrugere.

Men pas på hvorledes du agere - du kan nemt blive viklet ind i advokat-finurlighederne......og pludselig er du anklaget for ........... læs om det selv og bliv klogere !

Sit´s med en liste af brådne kar og kunders historie er meget værd - uanset vor opfattelse af retssamfundet - da det jo er kunderne der afgør hvem de vil vælge som leverandør og ikke retssamfundet !

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel, nu var det Jura der var udgangspunkt for diskussionen og jeg tvivler på at et knold og tot håndværksfirma hyrer en SEO ekspert til at rydde en hadeside af vejen :-)
Det vil nok koste dem et par års omsætning..

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nu blot fordi du selv skrev "at de har prøvet alt ..." og det tror jeg som sagt ikke de har. Og Vordingborg Køkken er vel ikke at betegne som et "knold og tot håndværksfirma" :)

Men du har ret - det er væsentligt dyrere at "ryde op" end det er at skabe "rod" :)
Det ser man iøvrigt også når man har børn hehe

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)