Så nærmer vi os så småt slutningen af året. Og derved varer det heller ikke længe før vi kører årets sidste omgang af vores Finske Visitkort ® .
Jeg regner med at vi kører puljen i starten af december måned. Prisen er den sædvanlige: Ét sæt bestående af 250 ens kort = 500 kr. Dertil kommer der så fragt og moms. Prisen er eksklusiv layout og tager derfor udgangspunkt i at vi modtaget færdigt layout fra dig i digitalt format (f.eks. en PDF). Såfremt du ikke selv kan lave et layout, så kan jeg godt hjælpe med en god pris på dette.
Puljen er pt. booket ca. halvt op. Så der er stadig en del ledige plader. Du behøver ikke at aflevere layout til kortene med det samme, men kan godt booke pladsen og så levere layoutet til den senere deadline.
Og til dem som ikke kender vores Finske Visitkort ® i forvejen, så kan jeg fortælle at der er tale om et visitkort med gods i. Det hører til i den tykke ende af skalaen, er offsettrykt i fuld 4-farve (CMYK) på begge sider og har ligeledes en blank lak på begge sider. Du kan læse mere om kortene i disse tidligere indlæg og også læse historien bag navnet:
Såfremt du gerne vil med i pulje, eller have tilsendt nogle fysiske eksempler på de Finske, så send mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk eller ring til os.