Har været inde og studeret forretningsbetingelser som viser...
Ved at acceptere Forretningsbetingelserne samtykker du som Surftowns kunde og aftalepart til, at de til enhver tid gældende forretningsbetingelser regulerer forholdet mellem dig og Surftown i forbindelse med din bestilling og brug af Surftowns Webhotel.
Det ser jo nok normalt ud,,
Kundens Webhotel vil normalt blive oprettet straks efter accept af disse betingelser og Kundens betaling af abonnementsprisen. Kunden modtager skriftlig bekræftelse på oprettelse af abonnement per email (elektronisk fakturering) efter accept af abonnementsaftalen.
Det ser jo nok også normalt ud,,
Et Abonnement løber i 12, 24, 36 eller 60 måneder ad gangen (en "Abonnementsperiode") og kan til enhver tid opsiges af Kunden med minimum 30 dages varsel indtil udløbet af en Abonnementsperiode. F.eks. hvis Kunden har tegnet et 12 månders Abonnement den 1. januar 2003 gælder Abonnementet til 31. december 2003. Hvis Kunden ikke ønsker at fortsætte Abonnementet for det følgende år (2004) skal Abonnementet opsiges senest 30 November 2003.
Hvad er så svært her??
Kundens opsigelse kan udelukkende ske via www.my.surftown.dk. Det er ikke muligt at foretage opsigelse per email, fax eller brev til Surftowns adresse.
Det er mystisk!! skal man så ringe eller selv logge ind på sin egen side, som man gør hos Dandomain og opsiger her??
Hvad er problemet så?? 
