Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Poltergeist på Amino?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 08:43

Du er ikke den eneste mette - jeg oplever det samme for tiden.

I den mail jeg får, står der så blot "Anonymous" som opretter af indlægget

Håber det er noget I vil få rettet:)

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:58
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:18

Så er det vidst ikke en ghostbuster vi har brug for - exorcisme er langt mere alvorligt: http://uk.youtube.com/watch?v=Jvhl4At6AX8&feature=related (Dette er forresten min yndlingsgyser)

The power of Christ compells you!

Hvorfor laves der ikke sådan nogle fantastiske film mere?

Mette

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 11:51

Jeg har også imorges fået fyldt min outlook med samtlige indlæg jeg har skrevet, deltaget i eller startet.

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 11:54

Som selvudnævnt amino præst kan jeg fortælle at der skal større kræfter til vi skal have fat i den ubamhjertige bit æder for at kunne få fjernet den ondskab som ligenu er på amino

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:42

Rolig nu :-)
Jeg har splittet kategorien for fragt og design i to.
Når jeg flytter indlæg, så får trådstarter besked om det atomatisk.
Det er dog ikke så tydeligt at tråden er flyttet, men får bare mailen igen.

Dbh Martin

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:51

Øv altså Martin - nu har du jo ødelagt det helt ved at afmystificere det mystiske.

Hvis du nu i stedet havde skrevet noget i stil med "Jeg fatter ikke hvad I snakker om. Vi har lige checket logfilerne på serveren og der er altså ikke sendt nogen emails af den art ud fra Amino.", så havde vi kunne brygge videre på denne tråd i en uges tid Smile.

Nå, nok om det. Så tror jeg at jeg i stedet vil hoppe ind i klædeskabet og lege i sneen....
/Jesper

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 12:55

Jesper Norbøll:
Så tror jeg at jeg i stedet vil hoppe ind i klædeskabet og lege i sneen....

Ah Jesper, du er dælme smart - Big Smile det er jo derfor du kan få lavet så meget - tiden står jo stille ude i den ganske verden når du arbejder inde i skabet - kan mobilt modem eller trådløs modem godt nå derind?

Kan jeg evt. lease skabet i en kortere eller en periode? Jeg kan godt bruge det nu det hele fra Min-mave skal flyttes til en ny platform, sikke en masse tid det tager Sad Belønningen er dog helt klart det hele værd.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:13

Det var jo egentlig en forretningshemmelighed, men hvor den er offentlig kendt, så kan jeg vel lige så godt svare:

- Nej der er desværre ikke dækning derinde - Hverken på 3's net eller nogen af de andre.
Så det er med at lytte godt efter telefonerne når man er i inde skabet.

- Det med internetforbindelse - eller rette netværksforbindelse - klares snilt med en rulle med 100 meter netværkskabel og en tilsvarende rulle forlængerledning. I den nærmere fremtid går vi dog nok over til permanent fiber i stedet for.

- Der er dog visse ulemper ved skabet. Først og fremmest er cocktailen af papir og sne ikke alt for smart. Så det er med at time tingene imellem snebygerne. Endvidere er det altså svært at forklare fragtfolk og uanmeldte kunder hvorfor der er smeltet sne på sko og gulvtæppe.

- Nå ja, så lige en detalje: En kyllingbacon-sandwich smager heller ikke helt godt når den bliver alt for kold. Så jeg kan af egen erfaring anbefale at frokosten indtages uden for skabet.

Så nu har I også fået svaret på hvorfor der sidder et skilt uden for MediaMouse's dør, hvor der står at man skal ringe på klokken hvis døren er låst.  Det er simpelthen så vi kan nå at springe ud af skabet når der kommer nogen.
(ok... det lød vidst ikke helt som det var ment.....  Stick out tongue )

Jeg har ikke overvejet at lease eller udleje skabet. Men det kunne jo være at man skulle lave et kontorkollektiv derinde for super-produktive iværksættere Geeked.

Nå, nu holdt det op med at sne derinde. Så er jeg den der er smuttet.
/Jesper

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)