Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig markedsføring på Min-Mave.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 4 person

Hver dag besøges Min-mave af ti-tusinder af kvinder som har en fælles interesse - at dele deres erfaringer med andre omkring emnet graviditet, fødsel og børn. 

Har du lyst til at vise dine produkter frem for disse kvinder og fortælle dem at din e-butik eksisterer?

Så har du nu chancen Smile

Som et enestående tilbud har du muligheden for at købe alle sidevisninger og dermed en fast plads for èt banner på www.Min-mave.dk  som vises på alle sider og til alle der kommer ind på siden i en HEL UGE Bannerpladsen jeg kan tilbyde er med  et banner i størrelsen 728x90 som vil blive lagt øverst på ALLE sider. Flash og animation accepteres i begrænset omfang .

Min-mave har knap 7 millioner sidevisninger på en måned, og for en fast pris kan du altså købe bannerplads i en hel uge.  7 hele dage - 24 timer i døgnet - hvor dine produkter og/eller dit firma bliver set af alle som kommer ind på Min-mave. Det svarer til minimum 1.500.000 bannervisninger (impressions)

Jeg har valgt at lave en auktion over disse få og meget eksklusive pladser hvor startprisen starter på kun 7500 kr excl. moms - det svarer til maksimalt 5 kr. excl. moms CPM (hver gang din annonce bliver vist 1000 gange.)

Hvad venter du på? Har dine-butik og/eller produkter brug for ekstra opmærksom nu hvor finanskrisen raser og julen nærmer sig, så har du muligheden lige nu og her Smile

Send dit bud til mig på admin@min-mave.dk

  • Auktionen omfatter i første omgang 5 hele uger, startende fredag d. 14. November
  • Mindste bud er 7.500 kroner (+moms) for en uge
  • Du kan byde på en eller flere uger
  • Auktionen starter nu og slutter tirsdag d. 11. november kl. 20:00
  • Betaling skal stå på vores konto inden din kampagne starter
  • Der er også mulighed for en KØB NU pris på 22.500 (+moms) for en uge - byder du det, er ugen din. Først til mølle gælder. Brug denne mulighed hvis du bare VIL have annoncepladsen og IKKE vil vente på en auktion lukker 

 

Jeg glæder mig til at byde dig velkommen som annoncør på Min-mave Big Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg jo godt nok selv inhabil, da jeg er lidt med i min-mave, men jeg synes nu alligevel det her er et rigtig godt tilbud - her op til jul, hvor så mange netop i "børnebranchen" siger de har problemer med afsætningen. Jeg tror ikke man finder et site, hvor der er flere købelystne fødedygtige kvinder end på Min-mave.dk :)

Kommentarer til pris, fremgangsmåde (auktionen) osv er meget velkomne ...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hva deMib... Er det ikke lige din målgruppe for SEO Supporten :) :) :)

Nu er jeg ikke selv interesseret da min målgruppe er en lidt anden, men ville det være muligt for andre at få en "prøve". 22 k for en uge er alligevel en slat penge når intet er garanteret.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant tilbud Birgit.
Det er ikke relevant for mig på denne side af nytår, men hiv lige fat i mig i starten af 2009 så har jeg en potentiel annoncør til dig. You know how to find me :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

> Hva deMib... Er det ikke lige din målgruppe for SEO Supporten :) :) :)

Nej, det kan man ikke lige sige. Der er få få af dem der driver virksomheder :)

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Greyzone:
22 k for en uge er alligevel en slat penge når intet er garanteret.

 

Dette beløb er KUN hvis man bare vil have pladsen og måske endda ikke gider vente på en auktion bliver afsluttet Smile

Ellers starter prisen fra 7500 kr (+ moms) hvilket må siges at være en anden pris. 

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:
men hiv lige fat i mig i starten af 2009 så har jeg en potentiel annoncør til dig. You know how to find me :-)

Det lyder da spændende og jo - jeg ved skam godt hvor jeg kan finde dig Wink

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgit

Dette er mit første indlægAmino Big Smile Ved ikke helt om det er ok, at jeg sådan tager et gammelt indlæg op igen Tongue Tied

Men jeg kan så godt tænke mig at vide, hvordan det egentlig er gået med salget af bannerplads?

I den første uge mindes jeg ikke, at der skete noget. Så prøvede du vidst igen med nogle tilbud. Og i sidste uge var der stor ståhej på Amino, om du virkelig havde så mange besøgende. Confused Men nu ser jeg, at der er kommet nogle nye reklamer - så noget er der vel sket!

Virkede det at lave en auktion? Var priserne for høje på dit første tilbud? Confused

 

Jeg har selv en drøm om at lave en reklamefinansieret hjemmeside engang. Så din blog her på Amino er ganske inspirerende, ligesom "Jeg sparker dig i røven" fra Martin Thorborg, som jeg netop har lyttet til Smile1

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Greyzone:

22 k for en uge er alligevel en slat penge når intet er garanteret.

Om det er for en dag, en uge, en måned eller et år har ingen betydning. Det er sidevisninger man betaler for, og her er en CPM på 15 kr. for et 728x90-banner en rigtig god pris!

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jydekompagniet:
Ved ikke helt om det er ok, at jeg sådan tager et gammelt indlæg op igen Tongue Tied

Det er da helt ok, så gammel er indlægget jo heller ikke Big Smile

Jydekompagniet:

Men jeg kan så godt tænke mig at vide, hvordan det egentlig er gået med salget af bannerplads? 

Det er faktisk gået ganske ok med at få annoncepladserne afsat og hvis der er nogen der stadig sidder og overvejer om de skal købe en plads i rotationen -  http://www.amino.dk/forums/t/46687.aspx - så kan jeg oplyse at der kun er få pladser tilbage - og Amino rabatten på de 10 % for køb i uge 49 gælder stadig.

Jydekompagniet:

Virkede det at lave en auktion?

Auktionen var ikke den større succes og der kan være flere grunde til det, men det næste tilbud jeg kom med var der åbenbart flere der kunne forholde sig til, for der er som sagt kun få pladser tilbage Wink

Jydekompagniet:
Var priserne for høje på dit første tilbud? Confused

Priserne var abolut ikke for høje, slet ikke. En CPM pris på 6 kr er MEGET lav indenfor den branche, men det er lidt ligesom et hus der er til salg for en høj pris og som også er pengene værd. Kommer den rette køber ikke forbi så bliver huset ikke solgt. Men det behøver ikke betyder at prisen er for høj.

Jydekompagniet:
Jeg har selv en drøm om at lave en reklamefinansieret hjemmeside engang. Så din blog her på Amino er ganske inspirerende, ligesom "Jeg sparker dig i røven" fra Martin Thorborg, som jeg netop har lyttet til Smile1

Jeg kan kun anbefale dig at komme i gang Big Smile og hvis du vælger et emne du ved noget om, har en holdning omkring, der interesserer dig kommer resten af sig selv - prøv at lade være med at fokusere for meget på reklameindtægterne til at starte med, opret i stedet for en adsense konto hos google og start med det - når de besøgende opfatter din side som interessant og vender tilbage, varer det ikke længe før annoncørene også kommer.

Jeg er først kun lige startet på at møde den verden og opfylde annoncørenes ønsker, fordi jeg har været "alt for fokuseret" på brugerne der besøger min side og ikke mindst indholdet på den. Så mange gange er det godt med sådan en som Martin som gladeligt losser en i røven op til flere gange, en gang er ikke altid nok (og det vil jeg gerne skrive under på Wink )

Held og lykke med at realisere dine drømme, den nemmeste vej til målet er tænk over hvad du gerne vil med sitet, lav en brainstorming på dine ideer og se så at komme i gang Big Smile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)