Hejsa Nu har jeg forsøgt mig med salgsbreve til ca. 100 kunder, de 50 af dem har jeg fået "prof" hjælp til opsamling og resten har jeg selv fulgt op på pr. telefon. Resultat = NUL ![]() Altså det er ikke lykkedes, at få eet eneste møde i hus... Jeg skal åbenbart ind fra en anden vinkel, men hvilken ? Håber at få nogle inputs fra jer. |
En god strategi er altid at lave både pull og push markedsføring
Push markedsføring er det du har gang i med både direct mail og opfølgende dialog. Det er ikke nødvendigvis dit produkt, der er noget galt med, men måden dialogen skabes. Der er nogle gode fifs til at fre en ordentlig samtale. Vores administrerende direktør har stået i spidsen for salgskampagner med Tele2, Falck, Nordjysk Elhandel, JyllandsPosten, 3, Telia, m.fl. Synes næsten du skulle give ham et kald på hans direkte nummer 70 27 22 58 og få nogle fifs
Pull markedsføring er bl.a. online reklame, som sponsorlinks og søgemaskineoptimering... Ved jeg selvfølgelig ikke om du bruger den dag i dag, men det er ihvertfald en god idé