Kære Webkegle Med den ihærdighed du lægger for dagen i aflsøring af påståede hemmeligheder i Marcels firma, ville det vel egentlig være passende, om du gjorde det klart for os andre, hvem du i virkeligheden er, så vi kunne vurdere, hvilken interesse, du, din manager og den mystiske hr. Jan, har i at bibringe os andre viden om Marcels forskellige adresser og registreringer. Du har i et indlæg, som handler om Slottys salgsbreve drejet fokus over på en - for mig at se - opdigtet historie om hemmelighedskræmmeri i et seirøst reklamebureau. Hvis det ikke har været din intention at stille Marcel i et uheldigt lys, har din kommunikation - efter min bedste vurdering - været fuldstændig mislykket. Du fremstår som én, der uden nogen synlig grund kaster mistanke om uhæderlighed på et andet firma. Måske er Marcel en konkurrent? mvh Hans |
Dato: 08-08-2006 01:13:53 Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Nej Marcel er ikk en konkurent for jeg arbejder i et firm der udvikler kundespecific software til e.g. production og process control. Jeg er fallet over ham og andre ogse for sags skyld som virker meget besoenderlig for mig. For nogle tid siden det var ogse galt med design paa ders site etc. Det var helle ikk noget jeg opdigtet. Marcel skivver paa sit site at der er 49 mensker mindest i firmaet og saa er de jo et af DKs stoerste bureaus men inge har rigtig hoert om dem foer. Og de er start i 2004 og har hired 40 mand i 2005 uden at vare kendte? Og et I/S er starte i January 2006 og er registered uden ansatt og uden at vaere et A/S.....
Min manager har ikk noget med at goerre? Og Jan heller ikk.
Kære Webkegle
Med den ihærdighed du lægger for dagen i aflsøring af påståede hemmeligheder i Marcels firma, ville det vel egentlig være passende, om du gjorde det klart for os andre, hvem du i virkeligheden er, så vi kunne vurdere, hvilken interesse, du, din manager og den mystiske hr. Jan, har i at bibringe os andre viden om Marcels forskellige adresser og registreringer.
Du har i et indlæg, som handler om Slottys salgsbreve drejet fokus over på en - for mig at se - opdigtet historie om hemmelighedskræmmeri i et seirøst reklamebureau. Hvis det ikke har været din intention at stille Marcel i et uheldigt lys, har din kommunikation - efter min bedste vurdering - været fuldstændig mislykket. Du fremstår som én, der uden nogen synlig grund kaster mistanke om uhæderlighed på et andet firma. Måske er Marcel en konkurrent?
mvh Hans
Nej Marcel er ikk en konkurent for jeg arbejder i et firm der udvikler kundespecific software til e.g. production og process control. Jeg er fallet over ham og andre ogse for sags skyld som virker meget besoenderlig for mig. For nogle tid siden det var ogse galt med design paa ders site etc. Det var helle ikk noget jeg opdigtet. Marcel skivver paa sit site at der er 49 mensker mindest i firmaet og saa er de jo et af DKs stoerste bureaus men inge har rigtig hoert om dem foer. Og de er start i 2004 og har hired 40 mand i 2005 uden at vare kendte? Og et I/S er starte i January 2006 og er registered uden ansatt og uden at vaere et A/S.....

Min manager har ikk noget med at goerre? Og Jan heller ikk.
Jeg ved ikk hvad som det er jeg har opdigte? Siger du det er forkert at Marcel kaller sit firm for et A/S? Eller at det er forkert hvad der staar på cvr.dk? Hvis det er rigtiget at der staar A/S paa www.refocus.dk og I/S paa cvr.dk /ingen ansatte har jeg ikk opdigtede noget vel?
Men pyt nu for jeg rejser til California om nogel timer og er ikk tilbage i DK foer om uger. I finner nok ud af hvad som der er right & wrong :-) Jeg ka god se at jeg ikk skal bland mig men jeg er ikk god at holde mund naar der er nogt der lugter
Men pyt nu for jeg rejser til California om nogel timer og er ikk tilbage i DK foer om uger. I finner nok ud af hvad som der er right & wrong :-) Jeg ka god se at jeg ikk skal bland mig men jeg er ikk god at holde mund naar der er nogt der lugter

C ya!