Altså nu siger jeg det lige én gang til. Vores salgskontorer er salgskontorer. Dvs. det er ikke vores kontorer, men salgskontorer der drives af andre mennesker med en puls. Sig til hvis du ikke forstår denne del. :) Vores kontor i Holte er delt med Webdesigns, som ikke har kontor i Kongens Lyngby, men i Holte. Sig til hvis du ikke forstår denne del :) Vi har ingen postadresse i Holte eller Århus, men kan alligevel give dig adresserne, som du gerne må tage ud til og forhøre dig. Det er arbejdsadresser til trods for vi har lukket vores eget kontor i Århus... Sig til hvis du ikke forstår denne del :) Og hold nu op, Webkeglen. Det er da tydeligt for enhver, at du forsøger at hænge os ud, og blande dig. Hvis man bare er lidt nysgerrig og ikke vil blande sig, så går man ikke oplysninger igennem, forhører sig ved folk der bor i nærheden, mm. Fint nok at du vil tjekke, men lad vær at spille uskyldig og uvidende ![]() |
Glemte lige adresserne
Frederiksgade 48, 2. sal
8000 Århus C
Kongevejen 165
2840 Holte
2840 Holte
Håber du kan acceptere dette, ellers skal jeg gladeligt "forsvare" mig endnu mere