Hvis man nu (som jeg) ind imellem rammes af en lyst til at tage væk fra den stressende storby, lægge mobiltelefonen i bilen og tage ud på vandet et par timer, men ingen båd har, eller for den sags skyld ikke ét klap forstand på dem... hvad gør man så?! Jeg gjorde det, at jeg en dag på dba.dk faldt over dét, som man vel i ejendomsmæglerbranchen kalder et "håndværkertilbud" ... ![]() Jeg husker teksten i retningen af "Båd sælges pga. sygdom, renovering påbegyndt, 1000kr. & en kasse bajer" Og hvad gør storbytossen så?? Han stryger da ud til Rovsingsgade og lejer en bådtrailer, drøner til Odense og henter skidtet for en tudse og en kasse Turborg... trods det at jeg stadig ingen forstand på både har... Glad vender jeg tilbage til djævleøen, og bliver mødt af delvist hovedrysten og høje grin blandt familie og venner, men min ukuelige optimisme og iværksætterånd, gør at dette blot bliver et endnu større incitament til den klassiske "Jeg skal fandme vise Jer skal jeg...!!"... Og her er vi så... sommeren er landet i Danmark, og jeg har påbegyndt mit "Bådprojekt 2006 - Baldersø" ![]() Følg den spændende (og til tider vel lidt spøjse) båd-amatør-vi-prøver-site her: |
Det er sgu i orden - RESPEKT 
I det rigtige sailor outfit skal du sgu nok vise pensionisterne i den lokale yacht klub en ting eller to
mvh Carsten

I det rigtige sailor outfit skal du sgu nok vise pensionisterne i den lokale yacht klub en ting eller to

mvh Carsten