Et videokamera er en rigtig god idé, man pas nu på. Jeg har smidt en veninde 4 metet på i luften, og jeg jeg var ved at skide i bukserne indtil jeg så hun var ok. Hun fløj op og landede direkte ned på nakken. Der skete hende intet og hun var klar til en tur igen med det samme, men mine ben rystede resten af dagen!!
Det skal siges at det "kun" var med en 60 hk mercury. (Ja det er den du henter en gang i næste uge Matt!!)
Flemming -> Hehe... Jeg er dog en smule fortrøstningsfuld da de forrige ejere havde en 70HK motor på den, så vi håber det går
Mht. reklame, så fik du jo næsten afsløret mit egentlige formål med båden... alt er holdt i firma-regi, og det er da også firmanavnet med www-adr. der kommer til at stå på den.
Min plan er herefter (hvorfor det var så død og pine vigtigt at den blev færdig i år) at lave 4-5 events i løbet af juni/juli - Dem kommer I til at høre mere om, da det jo gerne skulle være en overraskelse...
Så er der en overdrevet blæret mulighed for at se bådspasseren Baldersø i TV2Øst...
Jeg deltog på opfordring fra Marineskolen.dk - hvor jeg tog kurset - i et indslag TV2øst producerede om manglende viden vedrørende speedbådskort/duelighedsbevis...