Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bådprojekt 2006 - BalderSø ;-)

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Flot Matt.

Bare ærgerligt, at de havde klippet, der hvor du sagde:

Som professionel fotograf er det vigtigt for mig at bevare livet - ellers kan jeg jo ikke komme på www.amino.dk i aften.

mvh Hans

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:09
Dato: 6/8/2006 1:05:41 PM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Flot Matt.

Bare ærgerligt, at de havde klippet, der hvor du sagde:

Som professionel fotograf er det vigtigt for mig at bevare livet - ellers kan jeg jo ikke komme på www.amino.dk i aften.

mvh Hans

Det var noget lignende, jeg sagde til DR i mandags, men det blev desværre også klippet væk

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:11
Hans -> Hehehe..... ;--)

Brian -> Ja de klipper sgu altid de forkerte steder

Ej det var en superfed oplevelse, og der var absolut ingen forventning overhovedet omkring det rent "markedsføringsmæssige" i det for mit vedkommende, andet end at jeg er medieluder af natur... hehe...

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 10:45
Hej alle mand & skibsmus ;-)

Så er det alle troede umuligt sket... skivet..., båden..., min Yacht står klar, og i dag søndag d. 09-07-2006 trodser vi de 8-10m/s. og søsætter dyret for allerførste gang!!

Imellemtiden tag et kig på det færdige resultat her:

Der kommer opdatering med billeder af søsætningen når vi engang lander hjemme i aften efter en forhåbentlig god jomfrurejse

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:03
Den bliver jo rigtig flot :)

Må man spørge i hvad det hele er løbet op i? Hvis du har nogle tal på det.
Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 11:14
Hej Martin

Tak for ros ;-)

Det er lidt svært, jeg har selv siddet og prøvet at lege lidt med det... men tager man alt det meget håndfaste som motor, trailer og de materialer jeg har indkøbt - og lægger sammen med indkøbspriserne på alt det jeg har krejlet mig til, som det ligger til min natur at gøre... så havner jeg et sted mellem 24.000 og 26.000 kr. alt i alt... Og jeg vil skyde på jeg har brugt omkring det halve ca. 12-14.000 ...

Men så er der SLET ikke taget højde for arbejdstimerne der er lagt i den... dem tør jeg slet ikke regne på!!

Og der er heller ikke indregnet det tab på 7.000kr. på køb af en motor af Allan Danielsen (Og ja det er den Allan som er aktiv i denne tråd, som "AllanD" / MSNportal.dk) der ankom fulstændig ubrugelig, med manglende stik uden de lovede specifikationer mv. som jeg endnu ikke har haft held til at få liv i så jeg evt. kan få den solgt og hentet lidt af mit tab hjem på den... eller for den sags skyld at tale Allan til fornuft og lade handlen gå tilbage!!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 11:20

Det var dog irriterende med den motor, det lød ellers til du fik en god handel igennem, taget ud fra hvad der er skrevet i tråden.

Vi har selv overvejet en båd :) men det bliver nu nok bare en båd der er i god stand som kan sejle fra start ;)

Det er jo ikke alle der har et luksusliv og kan bruge en masse timer på sin fritid

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 12:02
Yep, det er møgirriterende!! Men jeg må jo prøve at lade være med som sædvanlig at være naiv og tro det bedste om folk, for man skal åbenbart stadig i skrivende stund være på vagt hver evig eneste gang man skal handle med personer eller virksomheder for den sags skyld...

Det skulle I gøre, det er simpelthen en "kur" af den anden verden, at drøne ud på vandet og ligge der og bugge i bølgerne ;-)

Luksusliv... hmm, hehe... projektet har primært været lavet om aftenen og i weekenderne, indtil her den sidste uges tid har jeg jo pga. sommerferieperioden som de fleste andre, en naturlig ordrenedgang, hvorfor jeg har kunnet give mig 110% og få den helt færdig

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 12:07
Jeg har haft båd før og savner det nemlig :)

Tror de fleste bliver lidt naiv når de brænder for et projekt og bare vil have det igang, så glemmer man at tænke sig om en ekstra gang.

Men god tur ud på bølgerne
Side 4 ud af 4 (39 indlæg)