Hej Matt Jeg kan se at du er ved at købe en evinrude 60 hk. Nu skriver du ikke hvor gammel motoren er, men hvis den er fra før ca 96 så hold dig langt væk fra den. Hvis den ikke allerede er boret op i cylinderen, så er det lige så sikkert som amen i kirken, at den vil rive den nederste cylinder. Jeg har rodet MEGET med bådmotore, så det er ikke bare et enkeltstående tilfælde jeg snakker ud fra. Hvis du for brug for lidt vejledning til køb af motor, er du velkommen til at smide en PM Mvh Allan |
Jesper -> Sæ''føli...!! Du kan allerede nu godt skære navnet ud... "BalderSø" :-)
Allan -> Det er lige nøjagtig indlæg som dit der gør det værd at lave så stort et postyr om ens projekt., for som du rigtigt har fanget, er jeg lige så blank som som vandet på en solskinsdag, når det kommer til viden om både og alt hvad dertil hører...
Nu skal jeg godt nok ud af døren og til et fantastisk netværksmøde i Lyngby (men jeg har lige været ude et par timer os slibe
) - men i aften når jeg kommer hjem, kan du være stensikker på at jeg vil gøre brug af dit tilbud og høste lidt erfaring inden jeg køber den... jeg mener at huske han sagde det var en 88''er?! Så det kan da godt være jeg skal trække snitterne til mig igen...?!