Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bådprojekt 2006 - BalderSø ;-)

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis man nu (som jeg) ind imellem rammes af en lyst til at tage væk fra den stressende storby, lægge mobiltelefonen i bilen og tage ud på vandet et par timer, men ingen båd har, eller for den sags skyld ikke ét klap forstand på dem... hvad gør man så?!

Jeg gjorde det, at jeg en dag på dba.dk faldt over dét, som man vel i ejendomsmæglerbranchen kalder et "håndværkertilbud" ...

Jeg husker teksten i retningen af "Båd sælges pga. sygdom, renovering påbegyndt, 1000kr. & en kasse bajer"

Og hvad gør storbytossen så?? Han stryger da ud til Rovsingsgade og lejer en bådtrailer, drøner til Odense og henter skidtet for en tudse og en kasse Turborg... trods det at jeg stadig ingen forstand på både har...

Glad vender jeg tilbage til djævleøen, og bliver mødt af delvist hovedrysten og høje grin blandt familie og venner, men min ukuelige optimisme og iværksætterånd, gør at dette blot bliver et endnu større incitament til den klassiske "Jeg skal fandme vise Jer skal jeg...!!"...

Og her er vi så... sommeren er landet i Danmark, og jeg har påbegyndt mit "Bådprojekt 2006 - Baldersø"

Følg den spændende (og til tider vel lidt spøjse) båd-amatør-vi-prøver-site her:

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:55
Det er sgu i orden - RESPEKT

I det rigtige sailor outfit skal du sgu nok vise pensionisterne i den lokale yacht klub en ting eller to

mvh Carsten

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 13:07
Hej Carsten

Hehe... det er ikke et spørgsmål om outfit... men Hestekræfter!!!

Du skal være velkommen til at få en tur når jeg (forhåbentlig i år - hehe) besøger de Københavnske Kanaler med den... så laver vi en amino-rundfart...

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:10
Det er en aftale - det kan jo evt. slås sammen med en Amino fredagsbar. Så tager jeg gerne turen fra det mørke Jylland

mvh Carsten

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 13:25
Hehe... så tror jeg vi må lave en tourplan, for der kan kun være 5 i af gangen... ellers tror jeg i hvert fald de skal være glade for vand...  - og kunne svømme...

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:57
Ja, tillykke med båden og god arrbejdslyst!

Du kommer vist til at tilbringe mange timer i den carport, inden du kan komme i vandet...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:05
Hvis du giver en tur, giver jeg en fad i Nyhavn bagefter 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 14:18
Ja, tillykke med båden og god arrbejdslyst!
Du kommer vist til at tilbringe mange timer i den carport, inden du kan komme i vandet...

Jeg har sat hele denne uge af, afskrevet som "ferie med delvist arbejde"  - eller flextid må det være... hehe

Hvis du giver en tur, giver jeg en fad i Nyhavn bagefter 

I skal være velkomne... sikke mange øl man bliver budt på når blot man har en båd... skulle jeg da have vidst for længst!! Er der mon en lovgivning for alkohol på vandet??

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:57
Jeg mener kun at der er tale om at indføre lovgivning om alkohol på vandet, tror ikke at beslutningen er gennemført endnu.

Men så længe at du ikke kaster mig i vandet, kan ikke svømme, er det fint med mig 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:07
  Tillykke med båden Matt!!

Husk nu at bestille navnet til den inde på vores hjemmeside www.MarineFolie.dk .

Vi kan nok finde en god Amino-rabat til dig og din båd

/Jesper

www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)