Hey Amino''ere Jeg synes efterhånden folks signaturere bliver større og større og jeg har set signaturer helt op til en 12-13 linier. Andre har store billeder med mere i. Er jeg den eneste her på Amino der synes det kan blive for meget efterhånden? Selvfølgelig skal folk have signaturer, men jeg synes godt man kan begrænse sig til et mindre billed og et par linier. |
Jeg vil da gerne støtte et lille reglsæt for brug af signatur :)
+ 15 linier med brug af billeder virker belastende, det afbryder læsningen når man prøver at finde ned til næste indlæg.
Jeg kan dog godt li' brugen af 2 linjers tekst og så en lille 2 linjers boks med dynamisk opdatering fra folks blogs - kort, overskueligt og professionelt :)
.... det kan godt virke som at gå i små sko, men det er vel ikke unormalt for et forum at have guidelines for den slags.
+ 15 linier med brug af billeder virker belastende, det afbryder læsningen når man prøver at finde ned til næste indlæg.
Jeg kan dog godt li' brugen af 2 linjers tekst og så en lille 2 linjers boks med dynamisk opdatering fra folks blogs - kort, overskueligt og professionelt :)
.... det kan godt virke som at gå i små sko, men det er vel ikke unormalt for et forum at have guidelines for den slags.