Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Signatur

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Amino''ere

Jeg synes efterhånden folks signaturere bliver større og større og jeg har set signaturer helt op til en 12-13 linier.

Andre har store billeder med mere i.

Er jeg den eneste her på Amino der synes det kan blive for meget efterhånden?

Selvfølgelig skal folk have signaturer, men jeg synes godt man kan begrænse sig til et mindre billed og et par linier.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:45
Jeg vil da gerne støtte et lille reglsæt for brug af signatur :)
+ 15 linier med brug af billeder virker belastende, det afbryder læsningen når man prøver at finde ned til næste indlæg.

Jeg kan dog godt li' brugen af 2 linjers tekst og så en lille 2 linjers boks med dynamisk opdatering fra folks blogs - kort, overskueligt og professionelt :)

.... det kan godt virke som at gå i små sko, men det er vel ikke unormalt for et forum at have guidelines for den slags.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 11:00
Dato: 5/4/2006 9:36:21 AM
Forfatter:Martin Tygsen
Hey Amino''ere

Jeg synes efterhånden folks signaturere bliver større og større og jeg har set signaturer helt op til en 12-13 linier.
Andre har store billeder med mere i.

Det er vel op til den enkelte. Jo mere tivoli der er signaturen, desto mindre seriøsitet er der i det for mit vedkommende.

Havde en diskussion om det i en anden tråd, mht selve indholdet. Viceværten var lige inde over, for at påbege at der i bund og grund er frit slag.
...så derfor umiddelbart ingen begrænsninger - du kan for så viudt ligge Adwords ind i din signatur hvis du vil
Så hvordan det skal styres og administreres aner jeg ikke (lyder lidt tungt administrativt) - og syntes egentlig heller ikke det skal være område med de store restriktioner.

Kan dog godt undre mig over dem med KÆMPE firmalogoer, 16 linier mm, på samme måde som dig - men sådan er det jo i åbne fora.
Eksempel på mindre kontrol kunn være noget i stil med Max 150 pixel i højden eller lignende - men igen er adminsitration en bugger hvis der ikke er noget til at styre den slags.

...og så syntes jeg iøvrigt at det er rigtigt fedt at der er mulighed for at lave en genial signatur :D
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 11:06
Det var nu ikke fordi der skulle laves det vilde regelsæt eller noget :)

Kunne bare være sjovt at høre andres holdning, og det kunne jo være nogle af dem med store signature læste med, og kunne se det var dumt.

Det kan for mit vedkomne godt ødelægge en debat hvis signaturen er længere end personens indlæg.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 11:47
Helt enig!

Signaturen bør aldrig overskygge indlægget, så der er vi 100% enige.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 12:12
Dato: 5/4/2006 11:47:19 AM Forfatter: netMedia.dk Helt enig!

Signaturen bør aldrig overskygge indlægget, så der er vi 100% enige.

Hej Christian,

Det er jeg 100 % enig i

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:17
Jeg vil gerne tilslutte mig den holdning - store billeder, voldsomt mange linjer etc. kan godt være irriterende når man sidder og læser en tråd i gennem. Morsom pointe med AdSense i signaturen forresten ;)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:42
Dato: 5/4/2006 9:36:21 AM Forfatter:Martin Tygsen
Selvfølgelig skal folk have signaturer, men jeg synes godt man kan begrænse sig til et mindre billed og et par linier.

Jeg syntes det er lidt belastende at nogen skal afpudse deres ego''er herinde, men okay, det kan jo være det eneste sted de har mulighed for det

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 21:45

Jeg syntes det er lidt belastende at nogen skal afpudse deres ego''er herinde, men okay, det kan jo være det eneste sted de har mulighed for det

Er ikke helt sikker på hvad du mener?

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 11:17

Nææh, den der med egoet forstår jeg nu heller ikke..

Kan godt se at jeg nok er en af dem der har en noget og sikkert for nogen overdrevet signatur. Men nu er det også et forum hvor man sælger til hinanden og det er jo klart at for en som mig er det vigtigt at udtrykke at jeg er hvad jeg giver mig ud for at være.. Og som reklamemand har jeg det ikke så svært med det.. Det vil nok også være at skyde mig selv lidt i foden..

Men det kunne egentlig være sjovt at høre hvordan i opfatter mig.. Er jeg hamrende irreterende eller er det en smule fedt med animationerne..

Mange hilsner:/Thomas

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)