Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Signatur

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Det jo nok minimalt hvem som sidder på ekstream langsomme forbindelser, og dem som gør er nok indforstået med at det godt kan tage lang tid at loade en side, ellers havde de nok opgraderet til noget som er hurtigere ;-) sad selv på en 128/64 linje indtil for et halv år siden, og jeg var indforstået med det.

profil billede er vel det mindste problem, det vel bare lave en grænse for hvor meget det må fylde, og så kunne man jo lave en guide til dem som ikke ved hvordan man optimere sin grafik. Det jo ikke alle som er nørder et sted som dette, så det jo fint du tager problamatikken op, så de også kan samles op :)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 00:30
og sidder man så på en mobil forbindelse som
Christian beskriver, eller sidder man på en forbindelse der ikke lige
er den hurtigste kan load tiden faktisk blive ganske "lang".

Derudover
er det jo ikke kun hastigheden, men de mange store farvestrålende
bannere eller meget lange signaturere kan nemt gøre tråde uoverskuelige
og trættende at læse :)

Eller hvis man sidder på via GPRS eller lignende - så er det ikke alene langsomt, men også dyrt

Problemet er jo bare at profilbillederne ligger eksternt, så der er ikke rigtigt nogen grænser. Jeg ved ikke om IdealBB understøtter at de kan ligge på serveren, men hvis det gør, kunne det være Martin kunne overtales til at ændre det nu hvor siden er kommet væk fra Spamfighter''s server.
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 23:38
Så er en guide jo mere aktuel end aldrig før :-) Kender kun til photoshop, som jeg vil mene er man ejer mand af, ved man godt hvad det går ud på, men er der nogle som bruger de gratis billedebehandlings programmer, er det jo bare slå til, så kan man istedet for at snakke om det, gøre noget ved det, når det nu er et problem i nogens øjne ;-)

Edit: og skulle photoshop blive aktuelt så jeg selvfølgelig klar :-)

Edit igen: Nu har jeg prøvet at kigge dem igennem som er onliner lige nu, da jeg ikke selv har stødt på problemet, og den største fil jeg kan finde er hos Admin på 50 kb, så er problemet ikke større end det måske er et par stykker vi snakker om, så er en guide måske overkill, så kunne man måske kontakte synderne og fortælle om hvordan man gør, jeg syntes også det ser underligt ud at det er folkene som godt kan finde ud af som er repræsenteret i denne tråd, men måske mig som kigger forbi i de forkerte tråde.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:42
gammel men egentlig meget sjov tråd......se fx dimitri der må siges at være faldet i den grøft  Det ser ud til at du fik det til at virke Dimitri.

http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=11849 her har vi en MEGET lang tråd med både Lasse og Dimitri

Nå men vi må nok bare lære at leve med det

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:56
Ja det er lidt sørgeligt at se :) Man kunne ha håbet på at moderatorer ville være et forbillede for andre og sænke deres signatur. Lige nu kan man vel ca sige at 50% af de linier der skrives af Dimitri og andre med meget lange signaturer er ren reklame.

Men ja mon ikke vi overlever.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 23:49
Dato: 16-02-2007 21:56:26
Forfatter: Martin Tygsen
Lige nu kan man vel ca sige at 50% af de linier der skrives af Dimitri og andre med meget lange signaturer er ren reklame.

Hvis vi kigger på min signatur er den 100% ren reklame, delvist overfor Google og delvist overfor de besøgende på forumet.
Kigger vi på mine indlæg, er det på ingen måde 50% der er reklame...

Man kunne ha håbet på at moderatorer ville være et forbillede for andre og sænke deres signatur.

Min opgave som mod. har én funktion, at flytte forkert placerede indlæg. Det er ikke en børnehave hvor folk skal have en støttepædagog til at hjælpe dem med deres signaturere, det er de forhåbentlige voksne nok til at klare selv (min personlige mening).
Hvis du mener at jeg ikke er egnet som mod., står det dig frit for at smide en besked til Thorborg. For mig betyder det at være mod. intet, det er blot ekstra arbejde som jeg gør fordi jeg gerne vil gøre Amino en tjeneste, signatur eller ej. Er der andre der brænder for at blive mod. og flytte indlæg, skal de være mere end velkomne.

Men ja mon ikke vi overlever.

Det håber jeg.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 00:03
Hvis vi kigger på min signatur er den 100% ren reklame, delvist overfor Google og delvist overfor de besøgende på forumet.

Nej men dine signatur linier kommer med i hvert indlæg du laver, derfor vil 50% af dit indlæg jo også være reklame, med mindre du skriver over 16 linier som din signatur pt. er ( hvis man tæller alle linier )

Det var ikke for at nedgøre dit job som moderator, jeg mener bare at dem der er moderatorer bør være et forbillede og ikke være med til at ødelægge forummet. Du siger jo selv du gør det fordi du gerne vil gøre et godt stykke arbejde for forummet.

Hvis vi alle skulle have signaturer på din længde ville det være et helved at læse tråde her på amino.

Men lad det være en slutkommentar :) Jeg har efterhånden bemærket at når du har en holdning, så er den vidst ikke til ændre.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 00:08
Dato: 17-02-2007 00:03:09

Nej men dine signatur linier kommer med i hvert indlæg du laver, derfor vil 50% af dit indlæg jo også være reklame, med mindre du skriver over 16 linier som din signatur pt. er ( hvis man tæller alle linier )

Det var ikke for at nedgøre dit job som moderator, jeg mener bare at dem der er moderatorer bør være et forbillede og ikke være med til at ødelægge forummet. Du siger jo selv du gør det fordi du gerne vil gøre et godt stykke arbejde for forummet.

Hvis vi alle skulle have signaturer på din længde ville det være et helved at læse tråde her på amino.

Men lad det være en slutkommentar :) Jeg har efterhånden bemærket at når du har en holdning, så er den vidst ikke til ændre.

Jeg er super glad for at du int. dig for Amino, dér har vi ihvertfald én ting vi begge går meget op i... Personligt synes jeg at Amino er DKs bedste forum, og et af de bedste tiltag for iværksættere i dette land.

For mig består et indlæg af det jeg skriver per gang, og signaturen bliver så tilføjet... Dermed mener jeg ikke at mine indlæg er 50% reklame...
Jeg mener bestemt ikke at jeg ødelægger forumet, men jeg kan se at det betyder meget for dig, så senere i dag ser jeg på min signatur, med håbet op at vi begge bliver glade og tilfredse :)

Er det et OK kompromis?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 00:16
Du behøver skam ikke gøre det for min skyld

Men i og med din signatur bliver tilføjet, så skal den jo enten læses eller scrolles forbi i hvert eneste indlæg, hvis hver eneste indlæg på amino havde en 10-20 linier der skulle scrolles forbi, må du da indrømme det blev irriterende.

Når nogle brugere så ovenikøbet er dårlige til at vise hvornår en signatur starter, kan det bliver svært at forstå en tråd.

Men jeg vil smutte i seng, i må alle sove godt :)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 00:18
Dato: 17-02-2007 00:15:59

Du behøver skam ikke gøre det for min skyld

Du begynder at lyde som min eks. kæreste

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)