Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Signatur

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er helt enig med jeres kommentarer om signaturer - jeg savner i allerhøjeste grad en begræsning i linjelængde (15 linjers signatur er bare ikke skægt!) samt en form for opdeling så man let kan skelne signatur fra indlæg. Jeg læser indlæg for indlæggenes skyld, ikke for signaturernes skyld. :)

Dato: 5/5/2006 11:17:21 AM
Forfatter: TNT Factory
Men det kunne egentlig være sjovt at høre hvordan i opfatter mig.. Er jeg hamrende irreterende eller er det en smule fedt med animationerne..

Mange hilsner:/Thomas

Både og. ;) Jeg er generelt modstander af animerede giffer osv., men din er harmløs i forhold til lange tekstsignaturer. Samtidig gør billedet det let at se, at det ikke er en del af indlægget, og man ved derfor hvornår man kan springe videre til næste indlæg.
Dog synes jeg det er synd, at billedet er lidt kantet og ikke helt smooth. :)
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 12:00
Dato: 5/5/2006 11:17:21 AM
Forfatter: TNT Factory

Men det kunne egentlig være sjovt at høre hvordan i opfatter mig.. Er jeg hamrende irreterende eller er det en smule fedt med animationerne..

Mange hilsner:/Thomas

Næh - den er da vældig fin.
Om man kan lide animationer eller ej er nok en smagssag, og personligt foretrækker jeg nok uden animationer.

Men tjuhej - al den her snak om signaturer prikkede lidt til mig, og har nu boostet min egen signatur.

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:55
I anledning af denne debat har jeg så lige lavet en ny signatur. Er den for voldsom, oh I vise Aminoer?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:43
Det synes jeg bestemt ikke den er Kim :)

BTW. super flot logo du har fået lavet.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 11:59
Personligt er jeg ikke så meget for signature med animationer i.. Sys jeg ikke rigtig om :/ ..

Jeg syntes det er fedt nok at der er grafik i, og at de måske er lidt
prangende, da det jo er et forum hvor vi alle (stort set) er
forretningsmænd/kvinder, og er interesseret i at gøre en smule reklame
for os selv..

Jeg ved godt at min signatur er over i den liiidt store del af dem..
syntes også selv den er lidt for stor og klodset, men blev bare lige
lavet hurtigt.. Der kommer nok en ny meget snart, hehe..

Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 12:20
Jeg var helst fri for bannere og animerede logos, samt lange beskrivelser med flere links.

Når jeg løber en tråd igennem, og gentagne gange skal se sådanne signaturer, så har jeg ikke lyst til at deltage.

Kunne dem der har behov for det, ikke nøjes med at lægge det i sin profil (ved ikke om grafik er muligt), så kan man jo altid klikke ind på den, hvis man vil vide noget mere om debatøren.

Jeg synes Christian har gjort det på en meget elegant måde. Måske vil han dele metoden med andre her?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:33
Det der irritere mig ved en signatur som din Fraende, er at den ofte er langt større end dine indlæg.

Forstil dig at alle brugere havde så store signaturer, så ville der være mere signatur end tekst i mange tråde, og det gør dem uoverskuelig og trættende at læse.

Jeg har intet imod at bruge billeder som Kim eller Christian, de er små og fylder en linie eller 2 ligesom en normal signatur med tekst ville gøre.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 13:15
Det er rigtigt, og som jeg også sagde, ved jeg godt at min er fors stor..

Skal i løbet af weekenden have lavet mig en lidt mindre..

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:23
Så må jeg hellere foregå med et godt eksempel og slå mine sikkedersprodukter sammen til en linje i min signatur :-)))

Dbh Martin
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:33
Dato: 5/6/2006 12:19:46 PM
Forfatter: Kjeld B.
Jeg synes Christian har gjort det på en meget elegant måde. Måske vil han dele metoden med andre her?

Jamen tak for det - det tog også adskillige timers fedten rundt før jeg selv syntes at den var i vinkel, og samtidigt så fornuftig ud i de fleste browsere
Om jeg vil dele ''metoden'' med andre i offenligt forum? Det gør jeg jo sådan set allerede - det er bare at kigge i koden her på siden. Men samtidigt en advarsel - der skal VIRKELIG lidt til før at signaturen f*cker op (et mellemrum i koden er nok til at den falder fra hinanden), og dækker andre indlæg mm. Så er du ikke inde i CSS så anbefales det på det kraftigste at lade være.

Koden kan ses i clean-cut her: http://foged.net/temp/christian-foged-amino-signatur.txt

Så lad jer endelig inspirere, men lad nu være med at kopiere direkte, med de samme overgange, effekter mm - det er der jo ingen udfordring i vel?

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)