Bare lige en til hall of fame. Svaret er markeret med sort/kursiv, signaturen er kun kursiv. "Jeg kender det selv men du er velkommen til at kontakte mig så kan det være jeg kan hjælpe eller kan det være jeg kender nogen der kan. Hilsen Henrik 36990262 Jeg sigter mod at frigøre den kreative energi for start op virksomheder og hjælp med råd og vejledning. Jeg har selv nogle start op virksomheder som jeg er partner i. Ofte kan nye virksomheder have nogle vanskelige problemstillinger i form og her kan jeg hjælpe den enkelte, for virksomheden. Kilde: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=3835&num=20&pageNo=1钑 28 liniers signatur, 1 linies svar. Det må være rekord :D |
Signatur
|
kunne efterhånden være rart hvis der blev skrevet ind i reglerne at man maks måtte have x antal linier, eller et banner på x*x px. Har selv set den store signatur Tommy henviser til, og først gik det slet ikke op for mig det var en signatur, og derved synes jeg lidt det ødelægger sammenhængen af en debat, når man sidder og kommer til at læse signaturene med som indlæg. |
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Jeg hiver lige denne tråd frem igen, da det virker som om at signaturerne vokser stille og roligt igen... Jeg håber folk vil begrænse størrelsen på signaturer, så man ikke scrolle i flere dage for at få læse alle indlæg! Tak |
![]() Selv om det er ''træls'' med kilometerlange signaturer, er det nu nok mest dem som har dem det går mest udover, da de kommer til at fremstå en kende irriterende ![]() Kunne i samme ombæring komme med en bøn til dem der har sat billeder fra 100K op til 2 MB ind som deres profilbillede på 45x45 pixel, går lidt sløvt når man sidder på en mobilforbindelse. ..begge dele er dog småting, som ikke ændrer ved det faktum at Amino er min aller bedste Squash buddy. ![]() |
Jeg er fuldstændig enig med Christian, men hvis disse små ting bliver ændret, så er Amino, den søde tøs, som kigger på, når vi spiller Squash ![]() |
Jeg synes folk har været gode til at korte dem af. Istedet er de begyndt at bruge store farvestrålende billeder der gør load tiden væsentlig længere, især også når mange har store billeder som Christian påpeger. Jeg er fuldstændig enig med Christian, men hvis disse små ting bliver ændret, så er Amino, den søde tøs, som kigger på, når vi spiller Squash ![]() For min skyld behøver hun ikke være sød, hun skal bare være let påklædt og være lækker ![]() |
![]() |
200-300 kb i signaturer 100kb - 5mb i profil billeder ( ja der er faktisk folk der har profil billeder der fylder et par mb''s ) 200-300 kb i forum grafik og sidder man så på en mobil forbindelse som Christian beskriver, eller sidder man på en forbindelse der ikke lige er den hurtigste kan load tiden faktisk blive ganske "lang". Derudover er det jo ikke kun hastigheden, men de mange store farvestrålende bannere eller meget lange signaturere kan nemt gøre tråde uoverskuelige og trættende at læse :) |