Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Google adsense en god ide?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Mejenborg Sørensen:

Kan kun tale ud fra egen erfaring.

Og aldrig har jeg følt mig taget ved røven så grumt som af Google AdSense..
Ku se på vores statistik at vores besøgstal gik op, men pengende fra adsense gik ned..

Fik lavet en aftale med Advertising.com og tjener over 5x så meget som med Google AdSense..

Så spør du mig, så hold dig langt væk fra Google Adsense..

Om google adsense er en god ide afhænger formentlig også af sidens indhold og målgruppen på siden. Indeholder din side debatforum vil du formentlig opleve en lav adsense indtjening, for mange brugere kommer i debatten for at snakke/diskutere sammen med andre og IKKE for at købe produkter. Derudover sender adsense brugeren videre til siden som åbner i samme vindue og derfor kan brugeren ikke så let komme tilbage igen.

Det betyder også at Adsense indtægten ikke nødvendigvis stiger voldsom selv om sidevisningerne gør det - hvertfald ikke hvis den øget aktivitet skyldes debatforummet på siden.

Om Advertising giver et andet resultat, ved jeg ikke helt.

Men jeg har prøvet begge dele og valgte Advertising fra, da jeg syntes der blev vist alt for mange ikke-relevante annoncer, hvorimod Adsense er bedre - ifølge min mening - til at vise annoncer der har en større relevans for mine brugere.

 

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)