hej Kim Det skal være søndag d. 15. oktober kl. 13.00, fordi jeg er tilmeldt et udvidet iværksætterkursus som sønderjyllands erhvervscenter laver. Det venter jeg mig virkelig meget af. Det skal køre over 3 veekender og vi skal gå i dybden med mange ting og desuden danne netværk. m.v.h. Sandberg |
Hejsa
Jeg har snakket med med Martin Thorborg ang. navnet AminoSyd:
Hej Martin
Det er dejligt, at du reagerer på det med amino-navnet..og derfor nu mit spørgsmål..du har jo fulgt med i tråden Sydjydsk Alliance - netværk..jeg har overvejet at netværket skulle hedde aminosyd..da det jo skal vise, at det er udsprunget af amino.dk og at det er en slags "underafdeling" til amino.dk..jeg har derfor været så fræk at købe domainenavnet www.aminosyd.dk. ...hvis du ikke er så glad for at navnet vil blive brugt til det, så videregiver jeg dig gerne rettighederne med aminosyd med det samme.
Håber du gider give feddback på mit spørgsmål?
Mvh.
Kim Kold Kleener, 4068 9139
FlexLearnInfo - CMS, Webhosting og IT undervisning
www.flexlearn.info (under opbygning)
skypeid: kimkoldkleener
msnid: kimkleener@hotmail.com
Hej Kim
Det har jeg ikke det fjerneste imod, tværtimod er jeg beæret! Jeg mailer dig bare lige en skrivelse som du skal bekræfte og så er alt i skønneste orden. Tak for din støtte!
Dbh Martin
Kim Kold Kleener, 4068 9139
FlexLearnInfo - CMS, Webhosting og IT undervisning
www.flexlearn.info (under opbygning)
skypeid: kimkoldkleener
msnid: kimkleener@hotmail.com
Hej Kim
Det har jeg ikke det fjerneste imod, tværtimod er jeg beæret! Jeg mailer dig bare lige en skrivelse som du skal bekræfte og så er alt i skønneste orden. Tak for din støtte!
Dbh Martin
Hej Kim
Det er super, at du har taget initiativ til at starte en "Aminoklub" i Sønderjylland. Det er noget der varmer mit hjerte. Der er dog en lille ting der skal være på plads og det er brugen af navnet Amino, som jeg har
varemærkeret til. Jeg har ikke det fjerneste mod, at I bruger det til jeres klub, men jeg bliver nødt til at tage nogle forbehold. Hvis jeg lader dig bruge Amino navnet uden, at få din accept af, at jeg til hver en tid kan kalde tilladelsen tilbage, så får jeg det problem, at alle og enhver kan bruge navnet til det, som de har lyst til, og det er ikke smart. Det betyder f.eks., at folk, der ikke handler i den rette “Aminoånd”, således I gør, kan misbruge det til skade for alle amino’er. Så du er velkommen til at bruge navnet og domænet, men du skal acceptere, at det tilhører mit firma Cloud1, og at jeg til hver en tid kan bede dig om at ophøre med brugen deraf og at returnere domænenavnet til mig. Så er du rar at svare på denne mail og skrive at du ved at navnet tilhører Cloud1 og at du kun har det til låns.
De bedste hilsner
Martin Thorborg
Hej Martin
Jeg accepterer dats dato hermed, at navnet AminoSyd tilhører dit firma Cloud1, og at du til enhver tid kan kræve, at navnet AminoSyd tilbagekaldes af dig og dermed får overdraget rettighederne og domainenavnet, hvis du finder, at navnet AmioSyd bliver misbrugt eller der handles imod den rette "Aminoånd".
Kan ovenstående accepteres? Er det ok, at jeg lægger vores korrespondance ind på amino.dk under tråden Sydjydsk Alliance - Netværk, så andre også får kendskab til de rette juridske sammenhænge?
De venligste hilsner
Kim Kold Kleener, initiativtager til aminoklubben AminoSyd
Hej Kim
Hej Kim
Du er mere end velkommen.
De bedste hilsner
Martin
Så vi har hermed fået grønt
Så vi har hermed fået grønt