Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sydjydsk alliance - netværk?

Side 11 ud af 13 (125 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
hej Kim

Det skal være søndag d. 15. oktober kl. 13.00, fordi jeg er tilmeldt et udvidet iværksætterkursus som sønderjyllands erhvervscenter laver. Det venter jeg mig virkelig meget af. Det skal køre over 3 veekender og vi skal gå i dybden med mange ting og desuden danne netværk.

m.v.h. Sandberg

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:12
Hejsa

Jeg har snakket med med Martin Thorborg ang. navnet AminoSyd:

Hej Martin

Det er dejligt, at du reagerer på det med amino-navnet..og derfor nu mit spørgsmål..du har jo fulgt med i tråden Sydjydsk Alliance - netværk..jeg har overvejet at netværket skulle hedde aminosyd..da det jo skal vise, at det er udsprunget af amino.dk og at det er en slags "underafdeling" til amino.dk..jeg har derfor været så fræk at købe domainenavnet www.aminosyd.dk. ...hvis du ikke er så glad for at navnet vil blive brugt til det, så videregiver jeg dig gerne rettighederne med aminosyd med det samme.

Håber du gider give feddback på mit spørgsmål?

Mvh.
Kim Kold Kleener, 4068 9139
FlexLearnInfo - CMS, Webhosting og IT undervisning
www.flexlearn.info (under opbygning)
skypeid: kimkoldkleener
msnid: kimkleener@hotmail.com

Hej Kim
Det har jeg ikke det fjerneste imod, tværtimod er jeg beæret! Jeg mailer dig bare lige en skrivelse som du skal bekræfte og så er alt i skønneste orden. Tak for din støtte!
Dbh Martin

Hej Kim
Det er super, at du har taget initiativ til at starte en "Aminoklub" i Sønderjylland. Det er noget der varmer mit hjerte. Der er dog en lille ting der skal være på plads og det er brugen af navnet Amino, som jeg har
varemærkeret til. Jeg har ikke det fjerneste mod, at I bruger det til jeres klub, men jeg bliver nødt til at tage nogle forbehold. Hvis jeg lader dig bruge Amino navnet uden, at få din accept af, at jeg til hver en tid kan kalde tilladelsen tilbage, så får jeg det problem, at alle og enhver kan bruge navnet til det, som de har lyst til, og det er ikke smart. Det betyder f.eks., at folk, der ikke handler i den rette “Aminoånd”, således I gør, kan misbruge det til skade for alle amino’er. Så du er velkommen til at bruge navnet og domænet, men du skal acceptere,  at det tilhører mit firma Cloud1, og at jeg til hver en tid kan bede dig om at ophøre med brugen deraf og at returnere domænenavnet til mig. Så er du rar at svare på denne mail og skrive at du ved at navnet tilhører Cloud1 og at du kun har det til låns.
De bedste hilsner
Martin Thorborg

Hej Martin

Jeg accepterer dats dato hermed, at navnet AminoSyd tilhører dit firma Cloud1, og at du til enhver tid kan kræve, at navnet AminoSyd tilbagekaldes af dig og dermed får overdraget rettighederne og domainenavnet, hvis du finder, at navnet AmioSyd bliver misbrugt eller der handles imod den rette "Aminoånd".

Kan ovenstående accepteres? Er det ok, at jeg lægger vores korrespondance ind på amino.dk under tråden Sydjydsk Alliance - Netværk, så andre også får kendskab til de rette juridske sammenhænge?

De venligste hilsner

Kim Kold Kleener, initiativtager til aminoklubben AminoSyd

Hej Kim

Du er mere end velkommen.

De bedste hilsner

Martin

Så vi har hermed fået grønt
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:20
Hej alle

den 15 oktober er helt Ok fra mig.

Kenni Madsen

6780 Skærbæk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:12
Hejsa

Der er kommet lidt begyndende tilbagemeldinger omkring dette kommende netværk..nogle synes, at der er blevet for mange og at "landegrænsen" mod nord er blevet udvidet for meget..det er synd og skam, at denne indstilling er begyndt at spirre..jeg respekterer fuldt ud denne holding..men så synes jeg, at folk skal komme med en direkte melding til mig på mail eller messenger, om man føler for sagen..jeg vil hellere have, at man er ærlig og siger fra eller til, så jeg kan få en pejling på om, jeg skal fortsætte det indledende arbejde.

Et forlag: - er det en bedre ide, at ud af de tilmeldte, der er på tråden, at man tager initiativ til at sætte noget mere egnspræget igang fx kolding og vejle går sammen om at starte noget etc?

Jeg vil på ingen måde opfattes og lyde negativ, men så kom med meldingen..måske er det også blevet for omfangsrigt..så lad os hellere splitte os op i mindre netværksenheder og begynde noget endnu mere lokalt..det respekterer jeg da helt og holdent..der jo ved at være så mange, at det jo er muligt at starte i egne lokale netværksenheder..

Men jeg vil have besked, inden jeg begynder at arrangerer noget her i vojens.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49
Dato: 27-08-2006 15:12:07 Forfatter: Kim Kold Kleener

Hejsa

Der er kommet lidt begyndende tilbagemeldinger omkring dette kommende netværk..nogle synes, at der er blevet for mange og at 'landegrænsen' mod nord er blevet udvidet for meget..det er synd og skam, at denne indstilling er begyndt at spirre..jeg respekterer fuldt ud denne holding..men så synes jeg, at folk skal komme med en direkte melding til mig på mail eller messenger, om man føler for sagen..jeg vil hellere have, at man er ærlig og siger fra eller til, så jeg kan få en pejling på om, jeg skal fortsætte det indledende arbejde..jeg gider ikke bruge min fritid på at arbejde med dette, hvis det er dødsdømt på forhånd.

Et forlag: - er det en bedre ide, at ud af de tilmeldte, der er på tråden, at man tager initiativ til at sætte noget mere egnspræget igang fx kolding og vejle går sammen om at starte noget etc?

Jeg vil på ingen måde opfattes og lyde negativ, men så kom med meldingen..måske er det også blevet for omfangsrigt..så lad os hellere splitte os op i mindre netværksenheder og begynde noget endnu mere lokalt..det respekterer jeg da helt og holdent..der jo ved at være så mange, at det jo er muligt at starte i egne lokale netværksenheder..

Men jeg vil have besked, inden jeg begynder at arrangerer noget her i vojens.

Mere firkantet sagt, så vil jeg ikke fortsætte dette igangværende fodarbejde uden der kommer klare udmeldinger..man har tid til og med den 3.september med en melding og oplever jeg ikke en rimelig positiv udmelding, så afslutter jeg denne tråd efter den 3. september eller hvad det nu kaldes..

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 15:58
Hej Kim

Det syntes jeg hellere ikke at du gøre :-)

Jeg vil da gerne starte noget op i Vejle området, hvis der er stemning for det?

Skriv blot en mail til mig

Mange hilsner

Jennifer

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:03
Hej jennifer

Fint udspil..respekt for det..kanont

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:06
I skrivende stund er jeg MEGET tæt på at trække mig..
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 16:15
Come on, lad os se tiden an, så kan vi altid aftale hvad der skal ske med gruppen på mødet.

Jeg kan desværre ikke selv give nogen melding om jeg kan endnu, men vi har jo til den 3 september, og der ved jeg meget mere.

Angående om vi er kommet for meget nord på, så har jeg tit undret mig, lige siden jeg flyttede herned, hvad det er man kalder sønderjylland, jeg syntes at man kan se en rimelig fleksibel grænse hvad det angår ;-)

Feks første gang jeg så TV syd, der var byer som Esbjerg, Fredericia, Horsens osv. med, havde aldrig troet at det var under sønderjylland/syd danmark, de har også nord tyskland med.

I andre sammenhæng der går grænsen ikke så langt op, jeg er forvirret ;-)

Men hold ud Kim du gør et godt stykke arbejde :-)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 16:16
LOL.. så fik vi det hele altså snakket sønder og sammen?
Allerede fra starten tænkte jeg det nok.. jeg syntes hele diskussionnen allerede på et tidligt tidspunkt startede med "webhotel" og "hjemmeside" og "navn + domæne".
Hvordan kan man starte markedsføringen før man har produktet?
Den eneste mulighed at starte sådan noget at mødes første gang, se om man har noget at snakke om og hvis ikke drop det. Istedetfor bruge krudt på "alt det andet" skal der et DATO og STED til. Og så må man se om folk dukker op.. hvis ikke.. jamen.. get my point?

Side 11 ud af 13 (125 indlæg)