Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Høj Ranking på google, men med frames

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kører i øjeblikket på dandomain V4 med frames og har indtil videre ikke villet opgradere til v5.5 da selve den automatiske konversion ikke kan håndtere de mange varianter vi har (læs mange timer foran skærmen), samt det forhold at V5 blev ekskluderet fra google i en periode (det kostede en del webshops mange penge i omsætning)

Vi ligger meget højt på goggle (top 1-3) med relavante søgeord som lingeri, undertøj, strømper samt en hel den andre sammensatte søgeord.

Svagheden ved frames er jo at der ikke kan linkes direkte til en kategori f.eks strømper, men er der en workaround uden om dette i den eksisterende frames løsning??

Jeg er ikke nogen haj til programmering, men har selv pillet en del ved shoppen i nuværende framesløsning. Shoppen er www.frandeli.dk

Er der ellers nogen forslag til bedre søgeords målretning uden opgradering til v.5.5

mvh

frank

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:19

Jeg har tit tænkt på en måde til at vise google indholdet af frames. Hvis nu man i <noframes> tagget laver visning af selve shoppen, menupunkter o.l. som alm. text, vil jeg næsten tro at google kan læse indholdet?

Men vi skal så sørge for at alle undersider selv opretter frames hvis de mangler, og det omgår kun google problemet, ikke usability problemet ved frames.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 15:34