Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

16 år - Store drømme - Realistisk?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Winther

Det allerfedeste ved at gøre f.eks. det at starte en side op er at du rent faktisk har mulighed for at udvide på sigt med andre af dine forslag som kan give dig det overskud som du søger. Jeg vil ikke udelukke at du også kan få en indtægt fra siden som gør at du kan overleve, men jeg kender som sagt ikke de andre sider indenfor samme emner (sport er nok det sidste jeg følger med i og interesserer mig for Embarrassed

Du kan evt. finde to projekter, en der kan give overskud med det samme (ved ikke lige hvad Huh? og have siden ved siden af.

En side med informationer KAN godt give overskud, men det kræver hårdt arbejde og masser af viden som man ofte lærer hen af vejen. Jeg har selv været selvstændig med Min-mave i 2 ½ år nu, ingen hjælp fra kommune, bank, ingen kassekredit, rig onkel eller investorer, blot en hulens masse stædighed, gå på mod, nysgerrighed og viljen til at lære noget nyt.

Jeg vil smutte i seng nu, men lad os evt. snakkes ved - nu ved du hvor du kan finde mig Big Smile 

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Winther.dk

Hvis du beslutter dig for at starte en webshop med tøj, gerne mærketøj, så send mig en mail - så kan vi snakke nærmere.

Jeg går selv lidt med tankerne om at starte en webshop, enden med tøj i den lidt dyre ende (diesel etc.) , eller med luksusvarer (kreditkortholdere, whiskyglas, zippolightere etc.)

Jeg har læst en masse, og afprøvet nogle ting samt fået hjælp til nogle idéer omkring ovenstående.
Jeg kender også en masse der kan give nogle fordele.

Mail; kukuluksu@hotmail.com

- Jacob.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)