Kære Aminoer Er der monstro en M/K her der kunne tænke sig at bruge nogle få timer om ugen til vedligeholdelse af en hjemmeside og på sigt opbygning af nye projektrelaterede hjemmesider?
Send evt svar via PM på amino.dk
Med venlig hilsen
Lars C
|
Webmaster søges
Måske du skulle læse vort koncept på www.plbrake.com og se hvad vi står for. Gratis arbejde! Nejtak, så bliver det "venstrehåndsarbejde" og i det fleste tilfælde ikke godt nok - måske til en spejder- eller kaffeklub, men ikke til en professionel virksomhed.
Med venlig hilsen
Lars C
|
|
Jeg benytter mig af et Opensource CMS, så det eneste du skal betale for, er designet og opsættelsen af dette. Du kan via en admin side, der er virkelig overskuelig og enkel, gøre alt lige fra oprette nye sider i menuen, redigere eksisterende sider, uploade billeder, tilføje nyhedder.. Det vil spare dig for en masse løn til webmaster fremover. |
Jeg forstår ikke helt hvordan du kan give en pris uden at ane hvad projektet indebærer? Men selvom man har et CMS kræver det stadig tid at vedligeholde, det kræver penge så snart man står og mangler et nyt modul etc. Har sendt dig en PM Lars |
Jeg har set en side i et flot design der virkede meget professionelt, men som pga. et CMS og et fjols til at bruge det, lignede noget der var lavet af en børnehaveklasse. Virksomheden selv kunne ikke se hvad der var galt med skriftstørrelse omkring 32 og en knaldrød tekstfarve, men det så meget morsomt ud :) |
Et proffesionelt bureau ville nok heller ikke umiddelbart give dem adgang til det ;) Lars C> Hvis i er en proffesionel virksomhed og den hjemmeside du linker til (www.plbrake.dk), repræsenterer jeres firma, så ville jeg nok også kigge på at få lavet et redesign af siden. Det fungerer langt fra optimalt... Prøv f.eks. at klikke på teksterne i hovedmenuen, det burde i høj grad være muligt! |
Nyt projekt: polterabend . Eller prøv teambuilding.dk
|
Men selvfølgelig, hvis det ikke er det man søger, skal man ikke vælge det. Men Lars, du er mere end velkommen til at kontakte mig, hvis du er interesseret. Kan sagtens hjælpe til som webmaster også, og redesign med siden. For trænger den altså til for at se professionel ud. |