Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webmaster søges

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Er der monstro en M/K her der kunne tænke sig at bruge nogle få timer om ugen til vedligeholdelse af en hjemmeside og på sigt opbygning af nye projektrelaterede hjemmesider?

Send evt svar via PM på amino.dk

Med venlig hilsen

Lars C
Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 20:57
Det lugter af gratis arbejde :)
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 22:54

Dato: 4/27/2006 8:56:30 PM Forfatter: OriginalTaste Det lugter af gratis arbejde :)

Måske du skulle læse vort koncept på www.plbrake.com  og se hvad vi står for.

Gratis arbejde! Nejtak, så bliver det "venstrehåndsarbejde" og i det fleste tilfælde ikke godt nok - måske til en spejder- eller kaffeklub, men ikke til en professionel virksomhed.

Med venlig hilsen

Lars C

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38
Det lyder interessant. Giv mig gerne et ring eller send en mail. Hvad indebærer opgaven?
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 00:12
Jeg kan for en pris imellem 1500-2000 kr, lave dig en ny side, som du selv kan administrere 100%..

Jeg benytter mig af et Opensource CMS, så det eneste du skal betale for, er designet og opsættelsen af dette.

Du kan via en admin side, der er virkelig overskuelig og enkel, gøre alt lige fra oprette nye sider i menuen, redigere eksisterende sider, uploade billeder, tilføje nyhedder..

Det vil spare dig for en masse løn til webmaster fremover.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:20

Jeg forstår ikke helt hvordan du kan give en pris uden at ane hvad projektet indebærer? Men selvom man har et CMS kræver det stadig tid at vedligeholde, det kræver penge så snart man står og mangler et nyt modul etc.

Rigtig mange virksomheder ønsker ikke at bøvle med det selv og hyrer derfor en webmaster, som også står for rådgivning med mere, så at sige det bliver langt billigere er måske ikke helt sandt. 

Har sendt dig en PM Lars 

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 17:45
Enig med Martin - ofte vil indholdet også blive kommunikeret ud forkert af folk der intet kender til området.

Jeg har set en side i et flot design der virkede meget professionelt, men som pga. et CMS og et fjols til at bruge det, lignede noget der var lavet af en børnehaveklasse. Virksomheden selv kunne ikke se hvad der var galt med skriftstørrelse omkring 32 og en knaldrød tekstfarve, men det så meget morsomt ud :)
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 18:45

Et proffesionelt bureau ville nok heller ikke umiddelbart give dem adgang til det ;)

Lars C> Hvis i er en proffesionel virksomhed og den hjemmeside du linker til (www.plbrake.dk), repræsenterer jeres firma, så ville jeg nok også kigge på at få lavet et redesign af siden. Det fungerer langt fra optimalt... Prøv f.eks. at klikke på teksterne i hovedmenuen, det burde i høj grad være muligt!

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:37
Rigtigt nok, pointen var blot at understrege hvordan manglende indsigt i området kan få fatale følger for en side.
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 08:46
Hele mit koncept bygger på at mine kund, i samarbejde med mig, selv kan styre deres hjemmeside.

Men selvfølgelig, hvis det ikke er det man søger, skal man ikke vælge det.

Men Lars, du er mere end velkommen til at kontakte mig, hvis du er interesseret.
Kan sagtens hjælpe til som webmaster også, og redesign med siden. For trænger den altså til for at se professionel ud.
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)