Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webmaster søges

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/30/2006 6:45:08 PM Forfatter: -
Lars C> Hvis i er en proffesionel virksomhed og den hjemmeside du linker til (www.plbrake.dk), repræsenterer jeres firma, så ville jeg nok også kigge på at få lavet et redesign af siden. Det fungerer langt fra optimalt... Prøv f.eks. at klikke på teksterne i hovedmenuen, det burde i høj grad være muligt!

Kære Aminoer

Med den ganske voldsomme respons der har været på vores webmaster søgning til www.plbrake.dk  via amino.dk kan jeg kun anbefale at alle bruger amino.dk til lignende søgninger. Det er både gratis og giver mindst lige så megen respons som dyrt betalte annoncer i de traditionelle medier.

Baggrunden for at søge en ny webmaster er baseret på vort mål om at være topprofessionelle på alle fronter - også via web.

Det valgte design, er bl.a. fordi vi har besøgende/brugere fra alle egne af verden og dermed har vi også en forpligtigelse til at sikrer at www.plbrake.com   skal være ret hurtig at få ned. Det betyder som jeg har fået fortalt at f.eks. flash og lignende ikke er en option - idet "bambus" linier ikke har tilnærmelsesvis samme hastighed eller flow som bredbånd og vestlige landes opkoblinger.

Med venlig hilsen

Lars C
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:46

Hej Lars,

Hvis det netop er et krav at load hastigheden er hurtig, så vil jeg anbefale dig at fortælle dette til din nye webmaster, og evt overveje en næsten ren CSS løsning, man kan idag lave rigtig meget pænt med farvesammensætninger og meget få billede elementer, og derved skabe en hurtig side, der næsten intet fylder.

Deruodver synes jeg en af de ting du skal fokusere på er opsætningen af teksten, som siden er nu, er den en smule rodet.

Held og lykke med siden.

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 16:39
Kære Aminoer,

Så beviste amino endnu engang sin værdi som forbindelsesled mellem iværksættere. Efter et par måneders tomrum uden webmaster på vores website, fik vi endelig Allan Schmidt fra http://www.paritasinteractive.dk/ på plads som ny webmaster.

Jeg kan på det varmeste anbefale at bruge amino.dk til kontaktskabelse samt søgning af nye samarbejdspartnere og medarbejdere. Vi har i de sidste 12 måneder indledt samarbejde med mere end 30 aminoer og det er min erfaring at seriøsiteten samt det professionelle niveau er meget højt i dette forum.

Med venlig hilsen

Lars C

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 12:44

Det er da dejligt at Amino virker. Håber at det er OK at jeg derfor laver lidt reklame for mig selv som webmaster.

Jeg har et lille webdesign firma som bl.a. tilbyder at stå for den daglige vedligeholdelse af hjemmesiden. Jeg laver template til CMS-systemerne Joomla og MODx eller programere hjemmesiden i XHTML.

Jeg går meget op i at designet er "stilfuldt" .... set med mine øjne! og at koden er valid.
Jeg laver altid webdesign med CSS og kunne ikke drømme om at bruge tabeller Angry

Læs mere her : webmaster 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)