Dato: 4/30/2006 6:45:08 PM Forfatter: -
Lars C> Hvis i er en proffesionel virksomhed og den hjemmeside du linker til (www.plbrake.dk), repræsenterer jeres firma, så ville jeg nok også kigge på at få lavet et redesign af siden. Det fungerer langt fra optimalt... Prøv f.eks. at klikke på teksterne i hovedmenuen, det burde i høj grad være muligt!
Kære Aminoer
Med den ganske voldsomme respons der har været på vores webmaster søgning til www.plbrake.dk via amino.dk kan jeg kun anbefale at alle bruger amino.dk til lignende søgninger. Det er både gratis og giver mindst lige så megen respons som dyrt betalte annoncer i de traditionelle medier.
Baggrunden for at søge en ny webmaster er baseret på vort mål om at være topprofessionelle på alle fronter - også via web.
Det valgte design, er bl.a. fordi vi har besøgende/brugere fra alle egne af verden og dermed har vi også en forpligtigelse til at sikrer at www.plbrake.com skal være ret hurtig at få ned. Det betyder som jeg har fået fortalt at f.eks. flash og lignende ikke er en option - idet "bambus" linier ikke har tilnærmelsesvis samme hastighed eller flow som bredbånd og vestlige landes opkoblinger.
Med venlig hilsen
Lars C
|
Hej Lars,
Hvis det netop er et krav at load hastigheden er hurtig, så vil jeg anbefale dig at fortælle dette til din nye webmaster, og evt overveje en næsten ren CSS løsning, man kan idag lave rigtig meget pænt med farvesammensætninger og meget få billede elementer, og derved skabe en hurtig side, der næsten intet fylder.
Deruodver synes jeg en af de ting du skal fokusere på er opsætningen af teksten, som siden er nu, er den en smule rodet.
Held og lykke med siden.