Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværk 08 - Tak for denne gang!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sidder hjemme med de ømme fødder oppe i sofaen og sipper kaffe af mit fine Amino-krus Big Smile

Vil bare takke alle jer brugere, der kiggede forbi. Det var top-hyggeligt at snakke med Jer.

Og tak til alle Jer nye Amino'er Smile Glæder mig til at møde Jer herinde :-)

Sidst men ikke mindst TAK til Jer, der deltog på standen. Det var virkeligt fedt at møde Jer IRL. Overvejer stærkt at køre til fredagsbar 24.oktober! Keep in touch, guys & girls!

Business-wise var det også en super oplevelse. Fik både konkrete aftaler og masser af leads med hjem til mit civile job. Jeg er helt sikkert med næste år også.

De allerbedste hilsner

LotteA

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 14:38

Jeg vil gerne slutte op om denne tak. Det var jo 2 dage med tæt pakket snak... Fantastisk. Jeg mødte selv nogle virkelig dygtige mennesker rent fagligt, men også på et venskabelig plan.

Vil da gerne lige bruge lidt ekstra linie plads til at takke (og undskylde)

Styrpåtiden.dk (Håber i kunne bruge skridtmålerne )
Autoconsult.dk (der var godt nok gang i de to, hvis i mangler en bil er det her i skal ringe først.)
CSS Outlet (undskyld Lønne, det var ikke min mening at indlede en samtale, for derefter at starte en ny med din nabo...)

PLUS alle de andre dejlige mennesker på Rising Star strædet. Hold da op der var tæt pakket med iværksætter ånd.

og selvfølgelig tak til Amino.dk standen for det dejlige krus (desværre var kaffen på messen af tvivlsom kvalitet)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:54

Ja, tak til jer alle både hjælpere og besøgende. Stemningen var fantastisk og jeres hjælp og gode humør var super :-)
Vi ses igen til næste år, om ikke før!

Dbh Martin

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har stadig ikke rigtigt fået armene ned igen... total succes på Iværk08.
Fik både bekræftet behovet for mit nye firma, et ton af leads, gode samarbejdsaftale, mødeaftaler, snakket med gamle amino-bekendte, mødt nye aminoer, snakket med eksisterende kunder og networket (nok også solgt lidt) til gamle kunder.

... også tak til Thorborg, Anja + alle de andre i amino-tøj for en rigtig hyggelig aften om fredagen.

Jens Lund:
CSS Outlet (undskyld Lønne, det var ikke min mening at indlede en samtale, for derefter at starte en ny med din nabo...)

Confused
Situationen lader sig ikke lige genfinde i min korttidshukommelse, men du er under alle omstændigheder tilgivet. Med mængden af mennesker jeg snakkede med, kan jeg heller ikke afvise jeg at jeg fik snakket fordi en eller anden :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:45

Selvtak! Jeg gik hjem med masser gode ideer. Fra dig var det især dit råd til en anden besøgende om at tage 4 dage i sommerhus og få et helikopter view på hele forretningen, samt lidt om netværk. Det første råd passer også på mig. Jeg kan godt finde på at gå meget op i det daglige.

Og i øvrigt en masse andet fra de andre stande: hvordan man finder en sælger som passer til ens emne - om at ville vækst som kvinde (væksthus sjælland) - om at være mikrovirksomhed (Mikronet) - der bygges nye erhvervslokaler i Holbæk i nærheden af mit område (Holbæk Erhversråd) - om at få gratis hjælp til at finde nye ansatte hos Ase - Se nogen gode kvinder blive kåret som årets 'Heltinde' - osv. osv.

Bedste hilsner til alle som var med og gav gode råd og til de som deltog...

Dorte Andersson

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 21:19

Hej Lotte

Ja, det var nogle helt fantastiske dage på Iværk 08. Gejsten på vores stand var helt i top og du og resten af Amino'erne som var med til at gøre en forskel for os, skal have en kæmpe tak for indsatsen.

Det vil glæde mig at se dig til vores fredagsbar. Men ellers er det da ikke anderledes end at "Amino-bussen" kører en tur til Aarhus en fredag og giver den gas. Oplagt var det at lave det fx i forlængelse af et Væksthus Midtjylland arrangement. De gør en kæmpe indsats for iværksætterne i regionen. Og det seneste arrangement jeg deltog i hos Væksthus Midtjylland var både fagligt og socialt i top. Mulighederne er mange - i sidste ende drejer det sig jo bare om en lokation. Det gode humør og stemning er jo en naturlig del af det at være Amino :)

Håber vi ses på onsdag. Lad mig lige vide hvornår du er på vores kanter.

Nicolai

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:37

Jeg vil da også benytte lejligheden for at sige tak for en god messe Smile.

Set i forhold til Iværk07, hvor MediaMouse havde sin egen stand på messen, så havde vi faktisk mere travlt med messen i år.
I år havde MediaMouse ikke nogen stand på messen, men til gengæld sponsorerede vi bl.a. med vores Finske Visitkort, i en ny mat udgave, til alle Rising Star -standene. Vi havde også nogle af de lidt tungere kunder "nede på gulvet" i salen hvor vi leverede diverse tryksager, skilte m.m.. Endvidere var jeg blandt dem som rådgav nede i "Iværksætteriet" omkring markedsføring. Så uden at have en stand kan man godt sige at MediaMouse var rigt repræsenteret på Iværk08.

Som en sjov lille detalje så kan jeg fortælle, at jeg i eftermiddags sad og gennemgik de forskellige produktioner til messen. Jeg fik bl.a. regnet mig frem til at vi havde lavet 27.500 visitkort Geeked.

Generelt set, så syntes jeg at iværksættermessen udvilker sig positivt år for år. Bare set fra 06 til 07 var der sket en udvikling. Og fra 07 til 08 er messen blevet endnu mere "iværksætter"-agtig. Der mangler stadig lidt endnu før den sidder helt i skabet - men det skader heller ikke at der er plads til udvikling... Jeg syntes ihvertfald at Rising Star -konceptet var et rigtig godt og stort skridt i den rigtige retning for at få nogle af de helt nystartede med ind som en aktiv del af messen.

Jeg glæder mig allerede til Iværk09 Smile.

/Jesper

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 08:34

Frisch:
. Oplagt var det at lave det fx i forlængelse af et Væksthus Midtjylland arrangement. De gør en kæmpe indsats for iværksætterne i regionen. Og det seneste arrangement jeg deltog i hos Væksthus Midtjylland var både fagligt og socialt i top.

Hey! I mit real-life-job holder vi til på samme lokalitet som Væksthus Midtjylland, nemlig Incuba Science Park/IT byen Katrinebjerg i Århus. I øvrigt et fantastisk hus med iværksætteri fra kælder til kvist Yes

Med store lønmodtagerhilsner

LotteA Cool

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)