Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

markedsføring/reklame - byggeri

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi er et lille byggefirma som efterhånden er blevet rigtig gode til renovering af badeværelser og vores speciale er udbygning af de små "københavnere" af slagsen. Hvorledes kommer man på mest effektive måde i kontakt med andelsboligforeninger og private boligselskaber/ejere med henblik på tilbud for feks. en hel opgang.

Vi har brugt flyers i de områder vi har været i kontakt med, men det giver mest respons fra enkeltpersoner.

Der må jo være en del eksperter på markedsføring her på amino.

mvh

3-2-1 Byg, Frederiksberg, køntaktperson søren posttil321@yahoo.dk 

- få en håndværker - få et liv -

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 12:33

Hej SG

Nej tror nu heller ikke lige flyers rammer den målgruppe du efterspørger der. Men det er da en god måde at skabe kendskab til din virksomhed.

Ombygning og renovering er svfært at sælge aktivt, men du kan da lave et lækkert salgsbrev og sende rundt til målgruppen. Sæt det flot op og smid er par billeder fra nogle af jeres projekter med.

Så skal du sørge for at dit brev lander hos beslutningstagerne, der kan du ringe rundt eller søge på nettet og finde ud af hvem dit brev skal stiles til. På den måde kender de ihvertfald til dig og kan se du kan lave et flot stykke arbejde, når de næste gang skal have renoveret en bygning.

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 14:18

Hej sg.

Har I en hjemmeside? - og markedsfører I den?

Ellers er det en rigtig god idé med et salgsbrev, som der bliver nævnt.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 15:08

Hej SG

Hvis I skal have lavet en hjemmeside, må I hellere end gerne tage fat i mig.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 14. Aug 05
Skrevet kl. 16:57

Ja en hjemmeside ville også være et rigtigt godt medie, til at fremvise jeres arbejde. Betragter det ikke umiddelbart som et medie der kan bruges til at skaffe nye kunder, men tror langt de fleste altid tjekker et firma online inden de tager kontakt. Så der vil en hjemmeside være en stor gevinst.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 18:01

Ja, få dig en professionel hjemmeside, som du bruger i din markedsføring og så sørg for at være i søgemaskinerne, hvor dine potentielle kunder søger. Du kan lige så godt sørge for at slå dig på flere markedsføringskanaler.

En anden ting er din e-mail, som også gerne må ende med et professionelt navn, så du virker mere troværdig overfor potentielle kunder. Der er mange Yahoo-, Hotmail- og gMail-adresser som bare er midlertidige til en biks der er sat til jorden for at snyde kunder - og det er jo ikke denne type du skal sættes i forbindelse med ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 13:28

Rasmus Toustrup:

Ja en hjemmeside ville også være et rigtigt godt medie, til at fremvise jeres arbejde. Betragter det ikke umiddelbart som et medie der kan bruges til at skaffe nye kunder, men tror langt de fleste altid tjekker et firma online inden de tager kontakt. Så der vil en hjemmeside være en stor gevinst.

Betragter du ikke internettet som et medie der kan bruges til at skaffe nye kunder? Hvad mener du så er et bedre medie til at skaffe kunder?

/jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 14. Aug 05
Skrevet kl. 14:04

Hej Jesper

Det er et passivt medier, som kunderne selv skal opsøge/finde. Hvis du skal ud og skaffe nye kunder, skal du have aktive medier, som direct mail osv. Det er der min forskel ligger. Passive/Offensive medier..

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 02:19

ja jeg laver også rigtig mange badeværelser, dog er det i vinyl da etage ejendomme tit har trægulv, og der kan fliser jo ikke lægges

men har prøvet at have annonce i foreningsbladet, for andeslejligheder, intet resultat.

mange invest firmaer ejer jo ejendomme så hvis du kan finde frem til dem er det måske en ide 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 09:23

Rasmus Toustrup:

Hej Jesper

Det er et passivt medier, som kunderne selv skal opsøge/finde. Hvis du skal ud og skaffe nye kunder, skal du have aktive medier, som direct mail osv. Det er der min forskel ligger. Passive/Offensive medier..

Hvis jeg ejede en ejendom, eller hvis jeg var ansat som ejendomsadministrator på et stort kontor og jeg fik besked på at nu skulle ejendommene renoveres eller der skulle nye badeværelser i. Så ville jeg søge på nettet efter nogen der kunne løse opgaven. Det kunne være "renovering af badeværelse", "murer i københavn" osv osv indtil jeg fandt det jeg søgte... Vi får så mange reklamer, det er de færreste der bliver gemt. Man skal virkelig være heldig med at ramme lige dem der mangler den ydelse man avaterer med. 

Jeg ville klart anbefale at køre hårdt på med hjemmesiden, godt med billeder og referencer. Sørg for at optimere siden så den kommer frem i toppen og evt. kør med adwords.

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)