Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at få 'nogen' til at lave Google Adwords for sin virksomhed?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

A___X___J:

Vil anbefale at du læser mere om det her:

www.adwords.google.dk/

Vil anbefale at du læser hvad der bliver spurgt om.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:39

Hej!

Jeg kender en som kan lave adwords på timepris. Fordelen er at du på den måde sikre at dine markedsføringsbudget ikke løber løbsk..

Kontakt mig hvis du er interesseret i at komme i kontakt med ham.

Med venlig hilsen
Mads

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 09:30

Når vi laver Google Adwords kampagner for vores kunder, sker opsætning af kampagnen oftest på timebasis, mens betaling for den løbende vedligeholdelse sker som procentsats af kundens budget. Dermed kan kunden klart adskille hvad der bliver brugt på selve kampagnen og hvad der bliver brugt på administration af kampagnen.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:29

I de firmaer jeg har arbejdet i hvor de har tilbudt AdWords management har de taget typisk 10-15% med et minimums beløb på omkring £500.

Dog er der firmaer i England som har tilbudt at give 5% rabat på beløbet som bliver betalt til Goggle hvis de skrev under på en aftale med dem. Grunden til at de kan gøre det er at google har haft et kick back til agencies på helt op til 12-15% af hvad der købes AdWords for.

Hvis man så har skulle lukke en handle med en af de helt store spillere som bruger over en million om måned, var det et perfekt argument.

Google stopper dog for dette d. 31 December 08 og der er der nok et par agencies som kan få store problemer med at få deres forretning til at løbe rundt.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)