Jeg synes, det lyder ret fair med 10% af budgettet for at tage ansvar for kampagnen, man kan jo gøre det på mange måder. Vi vælger nok at tage en fast pris.
Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.
Klart det ikke er relevant for dig, hvis du selv har tid og kompetence til at sætte dig ind i Ad Words, men der findes jo firmaer der hellere vil udlicitere det. Du skal være velkommen til at fortælle mig, hvad euroads er for noget. Hvad er det og fortæl gerne lystigt videre om andre ting som euroads, da jeg kun kender google, yahoo, msn og facebook som steder, hvor man kan annoncere pr. klik
Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.
HVis det er din erfaring så er det jo sådan, men jeg foretrækker at blive aflønnet og selv betale efter resultater. Jeg er vildt hurtig til at løse opgaver, som jeg har forstand på, og så vil jeg jo nødigt lønnes efter timepris men hellere resultater.
EuroAds
er en international online marketingvirksomhed som primært tilbyder
performance-baserede løsninger, der kan udnytte dit marketingbudget
optimalt. EuroAds Danmark er stiftet september 2006. Og vi kan med
glæde konstatere, at der siden start har været en kolossal udvikling på
alle fronter. EuroAds har i dag en særdeles fremtrædende position i det
skandinaviske medielandskab – og det er vi rigtig stolte af.
hov - har vist helt glemt at sige pænt tak, fordi du fortalte den timepris, som jeg spurgte efter. Vi vil nok snarere tage 800+ i håbet om at man kan sælge akademisk arbejdskraft dyrt.
Tak for din opsummering af de typiske måder man sælger adwords på. Du nævner ikke fast pris så det kan vi lige tage med som punkt nr. 6. Gad vide, hvilken en af dem som giver størst overskud på henholdsvis den korte og den lange bane - any clue?
God weekend
Tak for din mail, jeg læste den og skrev et svar tilbage, men fik mailen retur. Vi er desværre ikke interesserede i at købe konsulentydelser indenfor Google Adwords, men ønsker selv at udbyde dem. Ellers så fedt at se du allerede er i gang som 17-årig - stor respekt for det, men pas nu på ikke at tage for store chancer - der er rigtig mange stygge forretningsfolk derude som spiser grønne iværksættere til frokost. Virkelig bare venlig ment, men jeg ser voksne erfarne og flittige mennesker gå ned med deres virksomheder gang på gang, fordi det er så skide svært, og der er så mange små lede fælder derude.