Ville du selv være villig til at betale mere for fx en sportspakke, hvis der var garanteret flere tilskuere til det, som du kigger på? Personligt kigger jeg mere på atleterne end på tilskuerne - jeg føler ikke, jeg har behov for, at høre mere tilråb egentlig. Men det er selvfølgelig bare min mening :) Er du med på, hvad jeg mente med, at vi kun hører om dit mål, men ikke vejen derhen, som vel også er ret interessant i forhold til vurderingen af, om det er "den gode idé", du har fat i? Pøj pøj med projektet i hvert fald :) |
Julie B.:Ville du selv være villig til at betale mere for fx en sportspakke, hvis der var garanteret flere tilskuere til det, som du kigger på? Personligt kigger jeg mere på atleterne end på tilskuerne - jeg føler ikke, jeg har behov for, at høre mere tilråb egentlig. Men det er selvfølgelig bare min mening :)
Er du med på, hvad jeg mente med, at vi kun hører om dit mål, men ikke vejen derhen, som vel også er ret interessant i forhold til vurderingen af, om det er "den gode idé", du har fat i?
Pøj pøj med projektet i hvert fald :)
Jeg kan godt se din pointe med at jeg kun har sagt noget om målet... For vejen for mig, er stadig uklar, da jeg jo ikke skal lave et fysisk produkt, men noget mere "tanke-baseret"... Og i øvrigt har jeg ingen erfaring indenfor billetsalg eller noget der ligner :)