Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feed back på ny web-shop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Gentlemen´s Bazaar Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil I se på - og give os en tilbagemelding på vores nye shop. Hvad er godt og hvad er skidt, både når man ser på shoppens design, sprog og produkter.  

Venter lige på vores webudbyder skal åbne for de internationale betalingskort, hvorefter shoppen bliver engelsk og tysk sproget. 

Shoppen har været åben i 10 dage og vi er oppe på  250 - 300 besøgende pr. dag. Men har kun haft 3 salg.

Ser frem til at få en konstruktiv kritik, på forhånd tak.

Med venlig hilsen

Jim Bjerre Andersen

http://gentlemens-bazaar.dk/

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 01:27

Siden fungerer ikke helt i Firefox:

http://index.wep.dk/stuff/gentlemen.jpg

Ellers en meget pæn shop med rolige og behagelige farver.

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 08:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den ser flot ud i IE 7.0, men i Firefox er den vidst ikke blevet testet. Og med det voksende marked indenfor Firefox Browseren,bør det lige korrigeres. Top banneret passer ikke i størrelse med selve brødteksten.

Farvevalg er rigtig flot - så 13 der!

Jeg mangler lidt overskuelighed. Der er meget tekst og mange menuer. Faktisk så kigger jeg på siden og ved ikke lige hvor jeg skal gå hen, fordi der ikke er noget som rigtigt fanger mig. Så måske en korrigering af forsiden som fanger???

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 08:53

Hej Jim

Som der bliver sagt, er der den firefox fejl.

Derudover så se at få lavet din webshop til at være startsiden. Hvis folk linker til dig, så linker de som regel til domænet, og dermed forsiden og den linkjuice du kunne få her, falder så lidt væk, da din shop forside så først kommer som en underside til forsiden. Derudover vil du se at mange slet ikke kommer videre til din webshop, da de simpelthen bare hopper væk igen.

Det er en velment fejl du laver, og det er der rigtig mange der gør, den her med "velkommen til min webshop bla bla bla" folk læser det ikke alligevel og vil meget heller have præsenteret det produkt eller lignende produkter som de er på udkig efter.

Se også at få installeret noget tracking, så kan du evt. se hvor mange der falder fra når de ser din forside og aldrig får klikket sig videre. Måske har du allerede en form for tracking i din standard webshop, men kan du ikke se hvormange der har været på de enkelte side, opsætte mål osv, så skal du have fundet noget bedre, som fx Google Analytics.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jim

Er enig i mange de iagttagelser, der allerede er gjort. Sørg for, at den virker i Firefox og væk med forsiden, den bliver bare en side ekstra, man skal bruge tid på.

Hvis du sætter Google Analytics op, vil du helt sikkert få nogle sjove tendenser at se. Fx finder mange ud af, at de besøgende ofte kommer direkte ind på produktsider og meget få ender med at se din forside. Det er en god ting at have i tankerne. Der skal ikke være noget på den, som brugerne ikke kan undvære at få at vide. Overvej om din konkurrence skal vises andre steder end forsiden.

En webshop handler om, hele tiden at gøre vejen til køb så nem, hurtig og overskuelig som overhovedet muligt. Jeg synes fx kundens valg af forsendelsesform er lidt kringlet. Sæt shoppen op sådan, at den selv beregner om kunden skal have gratis forsendelse ved køb af bestemte varer eller for over et bestemt beløb. Det andet forvirrer, for man kan måske ikke huske præcist, om det er over eller under det beløb. Hver gang kunden skal stoppe op og tænke over, hvad der skal gøres, er der en stor risiko for at købet afbrydes, især hvis kunden bliver forvirret over valgmulighederne. Og tænk på, hvor meget du mister, hvis bare nogle få pr. dag afbryder købet pga. uoverskuelighed.

Derudover er designet flot og enkelt. Godt farvevalg, det passer til målgruppen. Gode, velskrevne tekster uden stavefejl og med gode formuleringer. Den fremstår professionelt, og det giver tryghed for de handlende.

Kasper

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 18:51

Hej Jim.

Rigtig flot hjemmeside, som helt tydeligt henvender sig til mænd. 

Netop derfor synes jeg, der er et lille problem med den måde, I henvender jer til kunden på. I skriver nemlig på forsiden og flere andre steder:

"Med vores håndplukkede sortiment er det vores ambition, at få ”ham” til at føle sig bedre tilpas end nogensinde – uanset om du stiler efter simpel vedligeholdelse eller øget velvære."

Denne "ham" er jo den mand/jeres kunde, I henvender jer til. Jeg ville helt klart ændre det til "at få dig til at føle dig bedre tilpas", fordi I jo også fortsætter "uanset om DU stiler efter ....".  

Desuden kunne I med fordel få siderne korrekturlæst. Stavefejl som "stripet", "diamenter" isf diameter, osv. trækker lidt fra i den ellers meget flotte og gennemførte stil. 

Ellers bare pøj pøj med jeres webshop. Og rigtigt god sensommer.

Hilsen

Anne

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 6. Aug 08
Fra  Gentlemen´s Bazaar Skrevet kl. 19:30

Hej ALLESAMMMEN

Tusinde tak for jeres tilbagemeldinger - det har været positivt og lærerigt - med mange konstruktive forslag, som vil blive taget til efterretning.

Vi er HELT nye i dette forum, og hold da op, der er meget at lære endnu. 

Med venlig hilsen og fortsat god sommer

Jim Bjerre Andersen

www.gentlemens-bazaar.dk  

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 00:36

Hej Jim

Jeg var lige ved at handle hos jer, men jeg gjorde det ikke.

Jeg mangler tryghed til produkterne. Jeg kender ikke de brands indenfor hudpleje, og jeg blev på ingen måde forsikret om at de er lige så effektive som hvis jeg fx. købte clinique.
Jeg kiggede også lidt på dine barberskrabere, men igen mangler jeg tryghed til produktet. I sælger fx. ikke engang barberblade til skraberne. Kan jeg bruge andre fabrikanters blade?

Jeg tror at du/I får en kæmpe udfordring med at overbevise os om at de brands i forhandler er gode.

Men ellers lækker og indbydende shop.

Hilsen Morten

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 6. Aug 08
Fra  Gentlemen´s Bazaar Skrevet kl. 21:02

Hej Morten

Du har ret, der ligger en kæmpe udfordring i at markedsføre vores produkter her i DK. Vores varesortiment er kendte produkter især vores Truefitt & Hill, som producerer verdens førende produkter indenfor barbering og hudplejeprodukter til mænd, de har en lang række kendisser, som deres faste kunder og er leverandør til bl.a. det engelske hof "de mandlinge medlemmer" - derudover er Truefitt & Hill verdens ældste barbershop - optaget i Guinness Book Of World Records. Af kendisser udenfor DK, som bruger deres produkter er bl.a. Georg Clooney, Leonardo di Caprio, Michael Schuemacher, Sting m.v. - så der ligger en god udfordring i at få markedsført deres produkter her i DK - så vores "story" til pressen bliver netop Truefitt & Hill, St. James - London - ligesom vores øvrige produkter, der næsten alle er gamle anerkendte firmaer, vi satser på klassikerne.

Tak for dit input.

Hilsen

Jim Bjerre Andersen

www.gentlemens-bazaar.dk

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 23:11

Som andre også har sagt den virker ikke i firefox - men heller ikke i safari.....

Jeg forstår ikke hvorfor det første man møder er en kedelig forside hvor der kun står et lille link til shoppen - allerede der var jeg ved at lukke ned.

Billeder på forsiden er ok - dvs det ville ha været bedre hvis der var mere fokus på manden - mere lys på ham...men heller ikke så meget at det fjerne fokus fra logoet...

Baggrunden - vi kikker stadig på den første siden man kommer ind på.....den forstår jeg ikke - den ødelægger lidt billedet..det skal se mere glidende ud....

Har lige lavet et hurtigt billede af hvordan du kan optimere det lidt - selvom der stadig bør gøres en del ved billedet...!

Link: http://www.virb.com/mediajunkie/photos/1361128/fullsize

___________________________// Nok om forsiden //_____________________________

Og nu til webshoppen...

lige til at stare med vil jeg gerne rose dit top banner (bilen og manden) - men igen, mere lys/fokus på manden...

men resten af shoppen er jeg ikke glad for - hvorfor? here it goes!

- Farver, der er en del kedelige matte farver og de skiller sig alligevel ret meget fra hinanden, ligesom forsiden så skal det være mere glidende..

- Typografi - jeg synes ikke det er så let at læse teksterne som det burde være - det er muligt at det ser bedre ud i IE, men i Firefox og Safari er det ikke top dollar!....se her: http://www.virb.com/mediajunkie/photos/1361130/fullsize

- Produkt præsentaionen er meget "halv færdig designet"..igen mere glidende...ikke noget med mange kanter der ikke er afsluttet...

tydelige link til hvordan man putter i kurven - evt knapper!.....mere call to action drop item into basket!!!!!!!

Som du nok kan læse ud af det så mangler der noget mere "glidende" design - og dermed mere unikt....

- se her http://jewlscph.com/produkter/1-armbaand/ (den er ikke 100% gennemført og unik - men den har mange af de ting du mangler, nemlig at den er mere glidende - og det er mere overskueligt).

Jeg synes også det er vigtigt at den ikke komme til at ligne et template hvor der er smidt et top banner ind.....

Har en del mere jeg kunne sige om din webshop, men nu skal du få fred fra mine konstruktive / (destruktive om man vil) kritik....

Men jeg mener seriøst at der kunne optimeres meget hvad angår designet - og dermed få øget salget....

Der er muligvis også andre ting på shoppen -seo? systemet bag etc....men det er jeg ikke den rette til at kommentere på.....

Held og lykker herfra....!...:)

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)