Hej igen Jim Var det min shop, så kunne det kun gå for langsomt med at smide disse informationer ud på sitet under produktinfo! Endnu et par kommentarer som du kan lytte til hvis du lyster :) 1) Under "profil" skriver I I kan kontakte os hele døgnet på info@gentlemens-bazaar.dk eller på tlf.: 5125 1399 mellem kl. 17.00 - 20.00 (mandag til fredag) og kl. 10.00 - 13.00 (lørdag og søndag) Når I skriver at I kan kontaktes mellem 17-20, så fortæller I også at jeres shop en en fritidsbeskæftigelse - og det tror jeg i mister kunder på. For mig styrker det i hvert fald ikke troværdigheden! 2) Jeres guide til bestilling: Min første reaktion da jeg kom ind på denne del og læste ordene "Køb trin for trin" var... "aaaarrrrgggg". Jeg ved godt at det er lavet som en service for at hjælpe kunden - men jeg frygter den modsatte effekt. At handle online skal være let, hurtigt og behageligt. Det signalerer jeres site ikke ved første indtryk. Skal I have denne del med - så smid da i det midste et par screen shots ind, der illustrerer hvert skridt. 3) I sælger hudplejeprodukter - er det så ikke oplagt at servicere kunderne med div. artikler og guides. Det kan fx være "Guide til tæt barbering - hun vil elske dig for det", "3 lette trin til lækker hud" eller hvad ved jeg. Endnu engang god fornøjelse og held og lykke med forretningen. Hilsen Morten |