Jeg har ingen problemer med dem og som før nævnt kender jeg dem personligt. Det er muligt at der er glitches her i starten, men det er gode mennesker der gør en super gerning!
Det kan godt være du er venner med dem. Det er jeg ret ligeglad med.
De har ikke styr på noget som helst. Jeg har hørt deres undskyldninger så mange gange. Men måden at tingene forgår på siden er under alt kritik. Den investering jeg omtaler har sidste måned betaltafdrag på deres lån. Men MyC4 har ikke overført penge til os. Vi fik en besked om endnu en af deres 1. million "glitches", og at de vil sætte pengene ind på vores konto sammen med næste afdrage. Ikke noget med at de vil indsætte pengene hurtigst muligt!! Igen igen vadre de bare hen over deres indskyder, og træffer beslutninger der koster penge! Ikke for dem men for os andre!!Nu er vi så kommet til næste afdrag! Igen sker der ikke noget. Den står som betalt i systemet, men ingen betaling! Ingen information intet...Nu står vi og mangler 2 afdrag!
Det holder bare ikke. Desuden er antallet af forsinket betalinger ikke korrekte! Det er langt højre!!
Et råd for mig sæt dine penge i banken!! Dette kan kun koste penge!
Jeg regner heller ikke med at du ville ændre mening, det giver dine andre indlæg ikke stort håb om. Det er muligt at de laver fejl, men de arbejder for en god sag og jeg kender dem som hæderlige mennesker. Men jeg mailer dem og gør dem opmærksom på tråden, så får vi sikkert en forklaring.
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Nu siger jeg intet om dem som personer. Jeg kender dem ikke.
Men man må forvente at når det handler om penge, at man så måske ville rette fejl, og følge op på dem så det ikke sker igen. Det er i hvert fald min forventning til en side som har fået så meget omtale.Problemet er jo at nå man som i dette tilfælde ikke får nogen responce / svar / forklaringer så blive man lidt skuffet. Specielt når man ser på dette som en investering.
Men når man mailer eller skriver til dem på MyC4 bliver det jo ikke til noget!
Derfor vil jeg advare andre mod at komme i samme situation som jeg og andre er kommet i. At du tager dem i forsvar gør selvfølelig indtryk, men som du selv siger ikke så meget til at jeg vil holde mund.
Ja men her i Danmark kan du i det midste bare bruge dine penge. Du får ihvertfald dine renter til tiden. Samt er de forpligtede til at efterleve de betingelser der var opstillet da man investere pengene.
Hvis man kunne ville jeg da også bare sælge de investeringer jeg har dernede!