Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med MyC4 igen, igen, igen....!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:08
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Remy, du er godt nok en sur lille mand..

Jeg har ingen problemer med dem og som før nævnt kender jeg dem personligt.
Det er muligt at der er glitches her i starten, men det er gode mennesker der gør en super gerning!

Dbh Martin

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 17:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan godt være du er venner med dem. Det er jeg ret ligeglad med.

De har ikke styr på noget som helst. Jeg har hørt deres undskyldninger så mange gange. Men måden at tingene forgår på siden er under alt kritik. Den investering jeg omtaler har sidste måned betalt afdrag på deres lån. Men MyC4 har ikke overført penge til os. Vi fik en besked om endnu en af deres 1. million "glitches", og at de vil sætte pengene ind på vores konto sammen med næste afdrage. Ikke noget med at de vil indsætte pengene hurtigst muligt!! Igen igen vadre de bare hen over deres indskyder, og træffer beslutninger der koster penge! Ikke for dem men for os andre!!Nu er vi så kommet til næste afdrag! Igen sker der ikke noget. Den står som betalt i systemet, men ingen betaling! Ingen information intet...Nu står vi og mangler 2 afdrag! 

Det holder bare ikke. Desuden er antallet af forsinket betalinger ikke korrekte! Det er langt højre!!

Et råd for mig sæt dine penge i banken!! Dette kan kun koste penge! 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg regner heller ikke med at du ville ændre mening, det giver dine andre indlæg ikke stort håb om.
Det er muligt at de laver fejl, men de arbejder for en god sag og jeg kender dem som hæderlige mennesker.
Men jeg mailer dem og gør dem opmærksom på tråden, så får vi sikkert en forklaring.

Dbh Martin

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 17:47
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 17:58

Nu siger jeg intet om dem som personer. Jeg kender dem ikke.

Men man må forvente at når det handler om penge, at man så måske ville rette fejl, og følge op på dem så det ikke sker igen. Det er i hvert fald min forventning til en side som har fået så meget omtale.Problemet er jo at nå man som i dette tilfælde ikke får nogen responce / svar / forklaringer så blive man lidt skuffet. Specielt når man ser på dette som en investering.   

Men når man mailer eller skriver til dem på MyC4 bliver det jo ikke til noget!

Derfor vil jeg advare andre mod at komme i samme situation som jeg og andre er kommet i. At du tager dem i forsvar gør selvfølelig indtryk, men som du selv siger ikke så meget til at jeg vil holde mund.

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 18:02

Anders Saugstrup:

Tjae, måske er det alligvel bedre at lade pengene arbejde i afrika og eventuelt opleve nogle problemer og bureaukrati, for jeg læste den anden dag, at man også taber penge på at spare op i banken i Danmark: http://www.180grader.dk/nyheder/Det_kan_ikke_betale_sig_at_spare_op_Inflation_og_skat_tager_alle_renter.php

Ja men her i Danmark kan du i det midste bare bruge dine penge. Du får ihvertfald dine renter til tiden. Samt er de forpligtede til at efterleve de betingelser der var opstillet da man investere pengene. 

Hvis man kunne ville jeg da også bare sælge de investeringer jeg har dernede!

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 18:35
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Troede disse svinertråde var døde med annoncehaj kategorien, men desværre ikke :-(

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 19:51

Hvordan kan det være at svine nogen til, når det er sådan det forholder sig?

Sjov logik..

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 19:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

uuuuh, det er så synd for dig, men hvad rager det egentlig os. Tag en tudekiks og kom videre eller tag kampen direkte med dem.

Jeg henviser alene til at det er alt for nemt at hænge folk ud med fuldstændigt udokumenterede påstånde som her, det er da fin logik.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)