Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med MyC4 igen, igen, igen....!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag kampen op.. Hvad tror du jeg gør!

Desuden er der jo nok også andre der gerne vil vide hvad de kan forvente! Der er da en del der har skrevet til mig omkring dette. Hvis det ikke rager dig hvorfor læser du det så!

Du er sku da en spasser..!

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 20:33

Sjovt nok så svare de nu heller ikke på de mails man sender til dem!

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 20:36

Hvis dine mails til dem er lige så høflige og velformulerede som dine indlæg herinde, kan jeg udmærket forstå dem.

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 20:37

Det vil sige at du behandler dine kunder sådan?

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 20:39

Absolut ikke, men jeg holder en sober tone.

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 20:45

Du ved jo ikke hvad jeg eller de andre har skrevet til MyC4 vel? Så gå ud og byg en garage eller sådan noget.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:53

Om ikke andet, så fik denne tråd da mindet mig om, at jeg skulle have oprettet en konto hos MyC4 og investeret i nogle afrikanske "aminoer".

Ikke for afkastets skyld, men mere som min egen lille, gode gerning.

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 23:57

Ja lidt godt kan det da også bringe. Der er jo idioter nok i Verden. Yes

Fra københavn
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:28

Kære Remy

Eftersom jeg er lige kommet retur fra ferie har jeg først set din mail og tråd nu - jeg har netop svaret dig på din mail!

At kalde os for en “svindler virksomhed” hører ganske enkelt ingen steder hjemme! Vi er en opstartsvirksomhed som har været online i blot et års tid – vi gør ALT vi kan for at bygge en bæredygtig virksomhed og dette gør vi kun ved at levere et rigtigt godt produkt (blandt andet ROI) til vores kunder!!

Jeg er naturligvis ked af du er kommet ud for at en afrikansk virksomhed, du har investeret i ikke tilbagebetaler til tiden, BEMÆRK dog at du ikke mister renten i den tid som de betaler for sent – den afrikanske entreprenør betaler rente i denne periode også.

At investere i Afrikanske virksomheder har naturligvis en risiko forbundet fuldstænding som at investere i danske entreprenør virksomheder eller andet – vi forventer at ligge på den rigtige side af 5% defaults (jeg så nogle statistikker for Danmark og der ligger denne procent del væsentligt højere!!).

Jeg håber at ovenstående vil være fyldestgørende svar for dig.

Tim 

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 18:59

Hej Tim,

Jeg mindes ikke at have sagt jeres virksomhed er en "svindel virksomhed".

Det handler jo ikke om en virksomhed der ikke betaler tilbage til tiden. Der står jo at de har betalt! Men der er bare ikke udbetalt noget til os.

Siden denne post er der flere der har skrevet til mig som har de samme oplevelser, men ikke ønsker at stå frem pga den måde man åbenbart behandler folk på! (Ikke fra MyC4 men fra andre personer på nettet)

Angående den investor jeg har skrevt om er der også skrevt på blogen at nu har de indbetalt, men igen har vi intet fået.

Det kan godt være i ikke kan få det til at virke ordentligt efter et år! Men hvornår virker det så?

Desuden burde man også have en ordentlig udbetalings procedure. Der står intet omkring Iban nr. osv... på jeres side. Så hvis man følger det i selv skriver på udbetaligssiden så får man en mail tilbage at i også skal bruge Iban osv... Det virker sku ikke helt i orden, selv om i kun har haft et år!

Jeg ligesom de andre se alt for mange mangler og uvisheder om hvornår der nu igen kommer ekstra udgifter som man ikke er blevet orienteret om. Derfor er det klart at vi stadig ikke kan anbefale at investere i jer. Hvis man bare vil donere nogle penge fint.. men ikke hvis man ser det som en investering.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)