Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsmuligheder i Pakistan.

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes nu det er meget tydeligt, at du er farvet udelukkende af meget ensporet og sensationsjagende medier. Det hænger ikke helt sammen med de informationer jeg får fra folk der faktisk arbejder i landet med projekter, eller som kommer der. Virkeligheden er ganske enkelt ikke så firkantet som du beskriver det.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 20:32

Som Mikkel skriver er Pakistan et stort land. På trods af min generelle uvidenhed om landet, synes det som, at den østlige del, der grænser op mod Indien er temmelig stabil. Jeg kunne forstille mig, at der netop i et land som Pakistan er rigtig mange muligheder og, at der findes mange mange mennesker, der med kyshånd vil tage imod de 'modige' mennesker, som vil involvere sig i landet.

Det er derfor ikke desto mindre frustrerende, at jeg ikke kan se den hjemmeside, som omtales her, for måske at kunne læse om disse muligheder; - og sagt på en pæn måde: er det ikke lidt dumt at lave et site, som kun kan læses i en IE7-browser..? Jeg synes det er lidt ærgeligt :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:41

Hej David.
Jeg er desværre lidt uforstående overfor hvilken browser du benytter dig af.
Siden er skabt så at jeg ser den fint i både IE 7.0 men også i Firefox da jeg ofte benytter denne type browser hvis microsoft driller.
Jeg vil utroligt gerne hører lidt om hvilke fejl du får når du besøger www.ahgk.dk så vi kan optimerer siden så du plus andre der måtte have dette problem kan få løst det og se siden. Hvis du har spørgsmål du gerne vil have besvaret vedrørende evt. forretning i pakistan, kan du kontakte mig på ahgk@ahgk.dk og så kan vi altid drøfte tingene nærmere.

Derudover vil jeg gerne sige tak for den store interesse der har været for mit indlæg, 111 visninger pt. det er dejligt at blive taget seriøst på første dag.
Tak for de mange interessante dialoger og jeg ser frem til en fortsat dialog imellem folk. Lad os bygge bro :)

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 22:03

Der kommer helt enkelt et slags 'banner', som lægger sig ovenover menuen/toppen på siden, som fortæller, at jeg skal skifte til IE7 - og derfor kan jeg ikke klikke på menupunkterne. Jeg har aldrig set noget lignende - det er på samme tid smart og ret usmart..

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 22:08

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 22:09

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:19

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg synes nu det er meget tydeligt, at du er farvet udelukkende af meget ensporet og sensationsjagende medier. Det hænger ikke helt sammen med de informationer jeg får fra folk der faktisk arbejder i landet med projekter, eller som kommer der. Virkeligheden er ganske enkelt ikke så firkantet som du beskriver det.

Ja for gud forbyde min universitetseksamener i international politik, nyere politiske historie, komparativ statskundskab osv. skulle have nogen indflydelse på min opfattelse af situationen i pakistan...

Jeg synes til gengæld det er meget tydeligt at du ikke har særligt meget styr på situationen i landet eller den potentielle risiko der er forbundet med at investere i et land som er i pakistans situation. (for at sige det mildt)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:31

Ron´nikc, jeg undrer mig bare over din meget ensidigt negative opfattelse af Pakistan, når jeg i praksis oplever mange folk, der har gode erfaringer i landet.

Og her er ingen der her taler om at lave "store investeringer" i Pakistand. Det oprindelige indlæg i denne tråd, og emnet for dnne tråd, handler om at vise et andet billede af Pakistan end det som medierne uomtvisteligt har fokus på - det med mest drama, død og ødelæggelse. At vise at der naturligvis i et land som Pakistan er mange fantastiske sider - også selvom der da bestemt også er mange problemer.

Hvis dine lange uddannelser har ført til, at du får skabt et så entydigt og forsimplet billede af et land, så lyder det somom at de har været spildt :) 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:42

Hvis du rent faktisk havde besøgt sitet tråden omhandler ville du have set at det hele kanaliseres over i et handelsfirma der eksportere diverse produkter ud af pakistan - Der er altså tale om en forretning og der bliver skrevet om samarbejder og investeringer i pakistan m.v. 

Pakistan har udviklet sig negativt på en sikkerheds/investerings skala i flere år nu.

Men jeg kan godt se at det sidste års begivenheder i pakistan med terrorbombninger af præsidentkandidater og den ophobede taliban bevægelse stående på grænsen til pakistan er enormt positvt. Så sent som i sidste måned var Afganistans præsident ude og melde ud at hvis ikke der blev gjort noget i pakistan så måtte afganerne selv klare sagen. Dertil kan du så ligge voldsomme politiske spændinger, magtkampe på højeste politiske og militærer niveau og det faktum at landet som sådan stadig er et militærdiktatur når alt kommer til alt - og endda et militærdiktator som netop har været garanten for or en del af årsager til at de store (primært) amerikanske virksomheder har turde investere i landet.

Pakistan er på mange måder et utroligt komplekst land og der skal ikke meget til at forstyrrer balancen i landet - Så selvom du af en eller anden årsag ikke deler min opfattelse af tingenes tilstand så skal der ingen tvivl være om at enhver med bare 5 sekunders indsigt i sagerne vil bakke op omkring det jeg har skrevet her. Jeg tror en det gamle ordsprog om en krudttønde meget dækkende forklare situationen i pakistan som den er for tiden og hvis der i løbet af dette år bliver invaderet i grænseområdet til afganistan så tror jeg ikke man skal blive overrasket for krigen i Afganistan bliver _aldrig_ vundet så længe det meste af taliban og alquida gemmer sig i pakistan.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 22:45

@Ronnykc: Du må da kunne se, at et land som Pakistan (som så mange andre, men hvor Pakistan måske er et møstereksempel) har mange facetter tilknyttet. Det er (med min trods alt ringe indsigt) et land med mange flere facetter og fraktioner, end næsten noget andet land i verden. - Og hvis jeg må spørge dig: hvis du har en universitetsgrad i internationale forhold, hvorfor sælger du så de ting som jeg kan se på din 'signatur'?

Givetvis foregår der mange ting i Pakistan - også mange modstridende fænomener. Måske det netop derfor vil vise sig at være en god forretning at skabe forbindelse og lave forretning dér - ikke mindst for netop at stabilisere landet.

Jeg kan desværre ikke med de håndører jeg har til rådighed gøre noget - men jeg vil dog gerne være med til her, at få et overblik og hjælpe vores ven med pakistansk oprindelse, til at få formuleret tingene i en realistisk og gavnlig (for begge parter) retning.

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)