Kære Ronnikc.
Tak for din interesse for mit indlæg.
Jeg kan godt se hvor du danner dig din personlige holdning udfra, og ja det er korrekt at der ved grænseområderne op til Pakistan er heftig trafik, men det skyldes at der igennem flere år har været krig i Afganistan pga (politiske uenigheder) så det er jo en selvfølge at det er ved grænseområderne at der er mest trafik på det punkt, og det er også derfor at det Pakistanske militær slår hårdt ned i grænseområderne så områder som Punjab kan opnå et større forretningsdrive end nu.
Samtidigt er militæret i fuld gang med at lukke den frie handel af narkotika som der strømmer ind over grænserne i europa.
Her snakker vi heorin og andet skidt der rammer gaderne. Militæret har lukket for det sorte marked af våben og narkotika i peshawar som var verdens største smugler marked. Det kræver politisk og militær indsats for at lukke for alle de negative områder, og det er det der er igang.
Der skal lukkes for fri handel af narkotika og våben som skader alle mennesker.
Mennesker bør ikke skade andre mennesker, og hvorfor er det at folk vælger at se på de negative sider istedet for forretning.
Personligt ville jeg gerne at medierne kunne prøve at fokuserer på forretningsmulighederne i Pakistan istedet.
Nu kan jeg se at du har en virksomhed der beskæftiger sig med hjemmeside design.
Hvordan kan det være at du som iværksætter ikke er interesseret i at skabe en bro imellem to kulturer og eventuelt vinde nogen kunder / samarbejdspartnere/venskaber til egen fordel via Pakistan og Danmark?
Jeg vil ligeledes gerne stille dig et personligt spørgsmål Ronni.
Hvis det er at landet er så skide ustabilt som du nu personligt mener det er, hvordan kan det så være at virksomheder som Nike, Hugo Boss, Levi's Adidas, Hummel og mange andre driver forretning i landet?
tag et kig på www.ahgk.dk og nogen af de artikler som vi beskriver før du dømmer landet udfra den generelle borgers opfattelse.
Det er synd at medierne kan trække så meget opmærksomhed og jeg forstår ikke hvordan at helt alm. mennesker med en sund fornuft, lader sig fordreje af et sammen klippet video klip der viser en 30 dages video optagelse klippet ned til 3 minutter.
Jeg håber selvfølgelig ikke at du tager det ilde op og jeg håber da også at du som iværktsætter kan overleve på ren og skær forretning med salg af hjemmesider til danske virksomheder på kundeporteføljen.
Til de andre læsere med interesse i at skabe en bro og en god forretning vil jeg ønske jer alt held og lyke, og skulle du efter alt forventning finde på en interessant idé, kan du til enhver tid kontakte mig via e-mail. Find kontakt oplysninger på mit site http://www.ahgk.dk
Med Venlig Hilsen
Mohammed.Yaseen.Mian