I kan abonnere på vores youtube kanal hvor i kan se nogen af de forretnings muligheder som der er i Pakistan.
Pakistan er et land som er rigt på muligheder og oplevelser, og det er et Islamisk land men der er religionsfrihed, hvilket vil sige at der er flere forskellige kirker og templer og moskeer.
Se det hele på vores youtube kanal og i er velkommen til at sende os en privat meddelelse.
Jeg er forvirret over siden... Hvad har samhandel og at bygge bro mellem Danmark og Pakistan, med at man skal stemme på Anker Boye til kommunalvalget? Og så virker det meget som en Odense-side, og ikke så meget Danmark-Pakistan-side. For mig er den utrolig forvirrende.
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Vores hjemmeside indeholder relevante informationer omkring Pakistan såvel som Danmark og Odense.
Man bygger bedst bro ved at handle og samarbejde med hinanden, og siden bliver brugt til at vise hvilke muligheder som der er for samhandel gennem et land som Pakistan.
Vores youtube kanal som der linkes til, viser bl.a. nogen af de muligheder som Pakistan har at byde på, og det er store erhverv som A.P. Møller og Jysk Sengetøj, fodbold industrien samt mange andre industrier indenfor tekstil. Der bliver også forhandlet vejsalt og kul og gas. Pakistan er også kendt som et land med udvikling af møbler til møble industrien og leverer bl.a. til Ikea og Mega og Biva samt m.fl.
Pakistan har verdens 3 største produktion af Gas til industrien i hele verden. De er også i rivende udvikling indenfor solenergi og bio energi samt vindmølle produktion.
Jeg vil tillade mig at sende dig en privat meddelelse med et link til en ny side vi arbejder på i øjeblikket som vil være tilgængeligt meget snart. Den kommer udelukkende til at handle om Pakistan og de forskellige muligheder som landet indeholder.
Hvis der er noget du specifikt ønsker information omkring er jeg altid åben overfor en privat besked og skal nok forsøge at besvarer dit spørgsmål :)