Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal du have en iPhone 3G?

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

ok det beroliger mig da lidt Smile

Men det er stadig lidt skræmmende at du har kunnet gå igennem hele processen og at de rent faktisk sender en iphone til dig, men at du ikke er registreret som have oprettet et abonnement ?

Det virker som om det er to forskellige systemer og at din transaktion gik igennem i webshoppen men ikke i deres abonnements håndtering. Det virker lidt som noget sjusk i deres webkode.

Fra København Ø
Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:32

Altså jeg vil sige jeg kunne ikke tænke mig at skifte.. Skulle nogle overveje at købe den gamle kan det godt anbefales, har faktisk lige opdateret min iPhone 1G til OS 2.0 og det ser ud til at virke rigtigt godt, har haft min i rigtig lang tid efterhånden (Var nok lidt utålmodig ;-)) Og det eneste minus jeg faktisk kan finde er man ikke har garanti på den, men kan man leve uden det kan den kun anbefales :-) 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:44

Hmm... jeg gad ikke iPhone så jeg købte en HTC Diamond istedet. Satte mit simkort i og var online med det samme både med GPS og andet sjov ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 23:40
Skal helt sikkert ha' en iphone. Dens brugerflade er simpelthen bare bedre end alt andet. Er dog lidt skeptisk mht. tastatur, batteri og størrelse - men man må vel lide for skønheden...

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 01:05

Niels Henriksen - Netopcom SMBA:
Hmm... jeg gad ikke iPhone så jeg købte en HTC Diamond istedet. Satte mit simkort i og var online med det samme både med GPS og andet sjov ;)

Telia har spildt omkring en dag af effektiv tid da jeg afprøvede deres 3G bredbånd. Det er simpelthen elendigt og Telia har outsourcet deres tekniske support, så man kan ikke tale med en tekniker direkte ("prøv at genstarte din computer", "slet dine cookies" ... tusind tak for hjælpen, fjolser). Uforståelige regninger og en masse dårlige oplevelser har sendt Telia ud i kulden hos mig uanset hvad de tilbyder.

Hvad synes du om HTC'en, for den overvejer jeg kraftigt på grund af GPS'en? Hvad er godt og skidt?

Den kan fås hos 3.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:08

udvikler:

Den kan fås hos 3.

Ja det var da _mindst_ ligeså ubrugeligt som Telia....de har også engang været ved at slæbe mig i retten fordi jeg ikke havde betalt en regning på et abbonement jeg aldrig havde haft ...

Anyway overvejer jeg stærkt den her når den kommer:

http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/x1?cc=dk&lc=da

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:14

udvikler:

Hvad synes du om HTC'en, for den overvejer jeg kraftigt på grund af GPS'en? Hvad er godt og skidt?

Den er nice og jeg er meget glad for den. Sørg for at du får Tomtom med i købet for GPS'en og Google map slider på trafikken. Tomtom vil tage ca 2 GB plads, men den har jeg hørt den del godt om.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Skrevet kl. 01:39

Mikkel Mikjær Christensen:
Ja det var da _mindst_ ligeså ubrugeligt som Telia....de har også engang været ved at slæbe mig i retten fordi jeg ikke havde betalt en regning på et abbonement jeg aldrig havde haft ...

Utvivlsomt har 3 været skidt men de har jo også haft den nye teknologi og ingen teleselskaber kan jo fakturere forkert - synes de selv.

Mikkel Mikjær Christensen:
Anyway overvejer jeg stærkt den her når den kommer:

http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/x1?cc=dk&lc=da

Hmm... det er jo også en mulighed.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Skrevet kl. 01:41

Niels Henriksen - Netopcom SMBA:
Den er nice og jeg er meget glad for den. Sørg for at du får Tomtom med i købet for GPS'en og Google map slider på trafikken. Tomtom vil tage ca 2 GB plads, men den har jeg hørt den del godt om.

Tak for info. Har du fundet nogle irriterende ting eller børnesygdomme? Jeg kender ikke HTC men jeg så de har lavet en anden touch-mobil, så jeg regnede med at de kunne finde ud af det.

Fra Randers
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 02:30

Til trådstarteren Kevin, her er min subjektive mening

Nej jeg kunne ikke tænke mig en iPhone. Jeg havde den godt nok i tankerne, da jeg for nogle måneder siden købte en ny smartphone. Men her faldt valget på en HTC Touch med Windows Mobile 6

iPhonen er et fint stykke elektronik. Mobilens styresystem er friskt i forhold til Windows Mobile, der som standard har et ret alvorligt bessefar-agtigt udseende, men...:

1. Apples dispositioner er i mine øjne skidt for den frie konkurrence. For det første kan du ikke gå ned i en hvilken som helst butik og købe dig en iPhone - herhjemme har Telia så vidt jeg ved eneret på tegning af abonnementer som inkluderer en iPhone - ellers skal du til at bestille den hjem fra udlandet, med det bøvl det kan medføre.

2. Trods det faktum at program/spilplatformen Java ligger på - et vildt gæt - 90-95% af alle moderne mobiltelefoner har Apple valgt IKKE at inkludere denne på iPhonen, istedet er du som udvikler hensat til at skulle skrive dit program om så det passer til Apples Widget-format

3. Ingen MMS-funktion - man kan self. sende billedet/videoklippet pr. email via telefonen, men det er ikke helt det samme

4. Den ser ikke særlig handy ud, men det skyldes sikkert den store skærm

Jeg vil til enhver tid vælge en Windows Mobile eller Symbian telefon...

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)