|
Det er skam også på vej i form af MobileMe - http://www.apple.com/dk/mobileme/ |
Hhm, ser bestemt interessant ud. Troede først det var en Apple-Mac-ting kun til Mac-platformen.
Debat
|
Det er skam også på vej i form af MobileMe - http://www.apple.com/dk/mobileme/ |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
Hhm, ser bestemt interessant ud. Troede først det var en Apple-Mac-ting kun til Mac-platformen. |
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
|
Jeg har en ipod touch og den syncer fint med outlook (kalender, kontakter osv.) igennem itunes. Gid man kunne få en adapter så man kunne sætte sit 3 modem til ens ipod touch |
|
|
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!
|
Jeg har købt en iPhone 3g how Telia. Det gjorde jeg den fredag morgen hvor den blev released. Jeg købte den over deres webshop. Ud over siden var mega belastet og det tog ca 30 minutter at komme igennem, så fungerede det ret godt. Men det skulle vise sig at det også var det eneste der fungerede.........
Jeg modtog en ordrebekræftelse 15 minutter senere, hvori der var et PDF dokument med en fuldmagt til nummerporteringen, som jeg skulle underskrive og sende tilbage hurtigst muligt. Jeg skrev den med det samme ud, underskrev den og faxede den tilbage.I samme mail stod der at jeg havde fået et midliertidigt nummer, som ville virke med det samme, når jeg fik den tilsendt.
Så er det jo bare at vente med længsel....
Jeg fik den allerede mandagen efter! Fedt nok, så skulle der leges...
Men nej, nummeret fungerede desværre ikke! Jeg ringede ind til Telia og spurgte hvorfor det midlertidige nummer ikke virkede. Telia support forklarede sig med at der var tryk på oprettelserne og der ville gå 48 timer. Fair nok tænkte jeg. Om onsdagen sker der stadig intet. Jeg sender en mail til dem om morgenen, omkring fyraften har jeg stadig intet hørt, så jeg ringer til dem og snakker med en Telia supporter. Supporten forklarer mig, at jeg ikke kan findes i systemet, men det kan være pga. at jeg ikke fik frasagt min fortrydelsesret på deres webshop. Dette ville påvirke at intet vil blive aktiveret før efter de 14 dage. Jeg kunne ærligt talt ikke huske om jeg blev spurgt noget om det, da jeg bestilte den. Desuden kunne denne supporter heller ikke fortælle mig om de havde modtaget min fax med fuldmagten. Det er nu 5 dage efter jeg bestilte den! Supporteren kunne ikke rigtigt hjælpe mig, da jeg havde bestilt den over deres webshop... Så jeg skulle have fat i deres specielle webshop support.
Fair nok, jeg skriver en lang mail til deres webshop support og forklarer alt om forløbet samt alle relevante informationer. Jeg oplyser ud over det, at jeg frasiger mig min fortrydelsesret. For at være på den sikre side, faxer jeg lige fuldmagten ind igen, i tilfælde af at den er blevet væk, samt benytter deres formular på deres site som er beregnet til at frasige sig den fortrydelsesret.
Alt skulle være på plads?
Onsdag aften, intet nyt, torsdag morgen intet nyt, torsdag middag, intet nyt, torsdag aften stadig INTET nyt. Jeg begynder at blive ret utålmodig....
Jeg ringer til Telia support igen om fredagen. Jeg får fat i en supporter som lyder ret opgivende. Han bruger lang tid på at søge på mine informationer. Efter 10 minutter spørger han stille og roligt efter mit navn, adresse osv osv. Jeg spørger lidt nysgerrigt ind til hvad han skal bruge de informationer for og finder til sidst ud af, at jeg slet ikke er blevet oprettet!!!!!!!
Okey jeg er mildest talt pissed off!!
Han prøver på at berolige mig, han forsikre mig om at jeg nu er lagt rigtigt ind i systemet og at det nu bare burde køre. Jeg får et reference nummer som jeg kan oplyse til Telia support hvis uheldet skulle være ude så de kan se præcis hvad der er sket!! Ja okey, what ever works for them. Jeg får af vide at nummeret MEGET gerne skulle være aktiveret kl 12 næste dag, altså om lørdagen. Altså over en uge efter jeg har bestilt telefonen.
Desværre har jeg ikke mulighed for at kontrollere om den kommer til at virke igen før søndag aften. Men jeg var fortrøstningsfuld. Så meget kan de da ikke fucke op i det????
Ak... Den virkede stadig ikke. Deres support har selvfølgelig lukket om søndagen. Jeg ligger i skrivende stund i kø på 2 timer og 40 minutter hos deres support.....
Jeg har nok slukket og tændt den skide telefon 500 gange i løbet af den uge. Stakkels den næste supporter jeg får fat i....... Jeg har ALDRIG nogensinde prøvet noget lignende |
|
|
Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer
|
Version 2.0 er udkommet til den gamle iPhone. |
|
Jeg opgav 3 timer og 30 minutter efter i køen. Tilfældigvis ringer de selv til mig ca 15 minutter efter... jeg får en lang snak med ham. De påstår på trods af supporteren jeg snakkede med i fredags at de stadig ikke har modtaget min fax. De kan ikke aktivere mit midlertidige nummer før de har modtaget den fuldmagt per fax. Det er nu den 3. fax jeg sender til dem. Nu skal det blive spændende! |
|
Jeg har bestilt iphone 3G da Telia fik iphones hjem her i anden omgang i fredags. Men jeg håber da jeg er registreret lidt bedre i systemet end n00bie Jeg er enig i at Telia ikke burde være eneste operatør i norden. Den eneste ændring jeg har set på deres iphone hjemmeside siden det blev offentligtgjort at de var udnævnt til at have iphone, var lige op til frigivelsen hvor der kom lidt info om at de havde midnats åben. Der er ikke meget pointe i at have en 'seneste nyt' side der ikke bliver opdateret i over en måned. Derudover har jeg tidligere haft bøvl med flytning af et modem abonnement hos Telia , så jeg har også haft min del af deres CRM problemer. Dengang var undskyldningen at de lige havde fået nyt system. At dømme efter andre folks meninger og oplevelser så kører de vidst på det samme system endnu... Det er lidt skræmmende at iphone alligevel får mig til at vælge telia... |