telia har vidst røvrendt en del.... jeg har osse haft mine problemer med dem.... jeg ville også gerne have en 3g iphone men syns deres amb er for dyrt..... og man kan ikke købe den uden amb.... hvad så med dem der står i ribers??? hvad har telia tænkt sig at gøre der, for de skal da have samme rettigheder til at få en iphone skal de ik? for de må da ikke nægte at sælge varen eller?
Men ud over det så er der penge at spare hvis man gider at købe den i usa... det gør jeg
Enhver virksomhed har ret til at nægte at handle med dig. Dvs står du i RKI (som ikke hedder ribers) så har de al ret til at nægte at sælge dig et abonnement.
En anden ting er at det dummeste er at købe den i USA. Så vidt jeg har forstået, så skal du aktivere telefonen i butikken derovre + der kommer told og moms på den. Så er det næsten bedre at vente....
Mine kilder har sagt at Telia muligvis har eneret på salget i de første 45 dage. Derefter kan andre selskaber begynde at sælge den. Og SÅ kommer der gang i salget....
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
ok... ved ikke lige hvad det hedder så :) var ikke klar over de ikke havde forsyningspligt, men så må vi se til de andre selskaber får den. men er stadig hooked up på en i usa... doller er jo langt nede nu, ved godt der er mons og told, men det kan stadig svare sig, og sparer jeg bare 100 kr er det fint med mig :-) for dem onder jeg ikke telia ;-)
ok... ved ikke lige hvad det hedder så :) var ikke klar over de ikke havde forsyningspligt, men så må vi se til de andre selskaber får den. men er stadig hooked up på en i usa... doller er jo langt nede nu, ved godt der er mons og told, men det kan stadig svare sig, og sparer jeg bare 100 kr er det fint med mig :-) for dem onder jeg ikke telia ;-)
Så må du jo blot en tur forbi USA - Og så ellers se om du kan få den til at virke..
Det kan være du skal undersøge at købe den i Italien istedet? - Der bliver prisen ikke meget højere end i USA når man skal betale alle de early termination fees.
En del kommentar på iphone.vildmedmac.dk omhandler om hvor det er billigst, og det skulle det eftersigende være i Schweiz. Dog ved jeg ikke om man kan bruge den inden den bliver unlocket.
Men er nogen på amino, som køber den til arbejdstelefon? Det har Apple og Telia gjort meget ud af at iPhone 3G var god til erhvervslivet.
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!
Men er nogen på amino, som køber den til arbejdstelefon? Det har Apple og Telia gjort meget ud af at iPhone 3G var god til erhvervslivet.
Jeg bruger min iPhone som arbejdstelefon og er ganske godt tilfreds med det, men det får mig ikke til at lægge en krone i Telias butik, så jeg kan fint klare mig med en 1. generations iPhone, den nye software skulle alligevel også gerne snart komme til den.
Til en forbrugsafregning på op imod 1500 kr i timen for brug af iphone til rich content streaming m.v. så skal jeg ihvertfald ikke have en 3g iphone hos telia.
Anders, såvidt jeg husker bruger du den sammen med en Mac?
Er der nogen som har erfaringer med synkronisering op imod Microsoft Outlook til PC? Alternativt har jeg nemlig overvejet en HTC Diamond.
Det er ikke helt galt husket, jeg har ingen erfaring med sync op imod en windowsmaskine, men jeg vil nu tro at de har lavet det så iTunes kan snakke med Outlook også
Det er ikke helt galt husket, jeg har ingen erfaring med sync op imod en windowsmaskine, men jeg vil nu tro at de har lavet det så iTunes kan snakke med Outlook også
Jeg ville blot hellere at der blev lavet en enkel opdateringsfunktionalitet som den der f.eks. findes til Windows Mobile, men så skal jeg måske vælge en sådan i stedet for
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.