Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal du have en iPhone 3G?

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino

Jeg tænkte på om hvor mange som egenlig ville købe den nye iPhone 3G fra Telia? Jeg synes det er den fedeste telefon, som er på marked lige pt.

Men jeg synes den er ret dyr, men det er måske bare mig. Når man ser på nogle af Nokia's top modeller koster de jo også ret meget!

Jeg synes også at Telia prøver at henvende sig meget til det erhvervsmæssige område, fordi den har alt det der med mail og Exchange understøttelse. Jeg tror dog ikke der er så mange firmaer, som vil købe en?

Bare lige noget jeg tænkte over! 

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:30

Telia er nogen fuck hoveder, de har røvrendt mig så mange gange at jeg ikke tør handle ved dem igen ... så skal de ihvertfald ansætte nogle væsentligt dygtigere sælgere end dem der ringede til mig sidst ;)

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:34

Nu har jeg kun været hos telia, dengang de havde det første Telia Xpress.

Men hvad var det da du var ud for med Telia? Jeg synes nemlig heller ikke at Telia er de bedste!

Særlig deres 3G dækning, er Enorm dårlig!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9749
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:35

Jeg er fint tilfreds med min "gamle" iPhone og skal på ingen måde have noget med telia at gøre.

Jeg har netop fået slettet min ordre på telia tv til kontoret, det tog mig ca 4 timer ikke at få bestilt det korrekt, i den forstand at jeg ringede, bad dem sende en tekniker ud inden de sætter deres adsl op til telia tv (vi har 16 telefonlinjer hvoraf der er en vdsl på en linje som ikke må forstyrres) og jeg stoler ikke på at de kan finde ud af at sætte linjen op på det telefonstik der sidder lige ved fjernsynet.

Men det var intet problem lovede de, hvorefter jeg modtog en dato for åbning af min adsl, og derefter 3 forskellige ordrebekræftelser, og en teknikertid 3 uger senere end lovet levering og klarmelding af linjen... 

Og efter at have ventet i telefonen i ca 30 minutter af gangen, efter hver ordrebekræftelse hvor de så intet kunne se om at ordren var bestilt med tekniker INDEN opsætning af linjen, opgav jeg og bad dem slette hele min bestilling da det simpelthen var blevet for håbløst at skulle ringe til dem dagligt for at fortælle dem at de igen ikke gav mening.

Så nu får TDC endnu en bredbånds-tv-kunde i stedet for..

Jeg har forøvrigt også tidligere bøvlet gevaldigt med telia, så min konklusion er at deres kundeservice ikke er blevet bedre i løbet af de 3 år der er gået siden sidst. Og med den pakke de leverer iPhonen med er den totalt ubrugelig, eller ufattelig dyr med kun 300 mb data med i prisen.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 01:50

Jeg er ret irriteret over at Telia har monopol på den i Danmark. Monopoler tjener ingen nytte og kig bare på prisen! Telia ville have godt af lidt konkurrence.

Men jeg må indrømme at jeg er næsten ligeså forelsket i den som i min første computer (Geeked), så mon ikke at jeg snupper én alligevel?

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 12:46

Martin Hegelund Møller:
Jeg er ret irriteret over at Telia har monopol på den i Danmark.
Jeg har kun set at Telia skulle have lov at være det første firma der sælger den herhjemme, tvivler på de har "monopol" for tid og evighed Wink

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:13

Jeg er fristet til at købe den. Dog kan den fås billigere i frankrig oplåst så man kan bruge sit favorit abonnement istedet for Telia. Men fordelen for mig her i sverige er at de har sat trafik grænsen op ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 7. Jul 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:57

telia har vidst røvrendt en del.... jeg har osse haft mine problemer med dem.... jeg ville også gerne have en 3g iphone men syns deres amb er for dyrt..... og man kan ikke købe den uden amb.... hvad så med dem der står i ribers??? hvad har telia tænkt sig at gøre der, for de skal da have samme rettigheder til at få en iphone skal de ik? for de må da ikke nægte at sælge varen eller?

Men ud over det så er der penge at spare hvis man gider at købe den i usa... det gør jeg

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:00

Jo da, de har ingen forsyningspligt, så hvis de ikke mener du er i stand til at betale, må de naturligvis gerne nægte dig varen.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)