Tjaa... de fleste jeg har hørt foretrækker at kode under windows. Jeg har det lidt på samme måde :) Om du skal investere i windows vista eller mac med os x? Det er svært at svare på... man betaler ikke så meget for os x, men deres hardware er lidt dyrt synes jeg. Der er heller ikke så store opdateringer/ændringer i en ny version fra apple end i dem fra microsoft - deraf prisen. De holder mere den samme stil i deres systemer. Så den er klart mere brugervenlig, synes jeg, og det er hurtigt at sætte sig ind i. Du kan altid installere et nyt styresystem på din mac, så designet får du jo med uanset hvad :) Man kan ikke rigtig snakke om hvilket styresystem der er bedst. Min maskine har aldrig crashet så meget som den gør nu hvor jeg kører mac, sammenlignet med førhen hvor jeg kørte windows xp. Udover det har jeg været godt tilfreds.
??? Det må du lige uddybe eller omformulere! Resultatet bliver jo ikke anderledes af at du lave en side på en mac :) Men man bruger jo systemet på en anden måde, så man arbejder også på en anden måde - og man kan lide det eller ej er jo svært at sige før man prøver det.
Pro book'en har 2 udgange - en i hver side. Dette er ikke nok til mig, og det er træls at de sidder i hver side, synes jeg. Har også en macbook som har 2 der sidder i venstre side. "Designet" (dit desktop, vinduer, menuer osv) er langt mere "flydende" :) Prøv det i din lokale humac. Brugervenlig? Absolut!
Spørg endelig hvis der er andet ;)
EDIT: Ah der kom lige 3 indlæg mens jeg sad og skriblede |
Er svaret ikke så simpelt som:
Køb pc og ikke mac. Der er vel en grund til mac laver alle mulige simuleringsprogrammer der minder om dem der er til pc. Og så er selv grafikerne på vej væk fra Mac... :-)
Skaber bare lidt hygge op til weekenden
God weekend
Bliv gratis medlem