Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søgemaskineoptimering af multisproget site

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 15:04

Mikkel deMib Svendsen:

Serverens placering kan have betydning for søgninger på "sider fra XX land". Dette kan dog i nogen grad modvirkes gennem virkelig god lokal linkbuilding fra mange verificerede lokale kilder. For søgninger i f.eks. USA kan det have en stor betydning at webserveren står der, hvis ellers det kan lade sig gøre ...

Jeg havde på et tidspunkt en forespørgsel fra en større Canadisk kunde - et stort spillefirma, der netop havde problemet, fordi deres gambling servere ikke måtte stå i USA, så de stod i Canada, og derfor blev de bortfiltreret i rigtig mange søgninger - de dukkede ganske enkelt ikke op når Amerikanerne søgte efter dem.

Der må altså ikke stå servere i las vegas der tilbyder spil? Eller en server i et indianerreservat i washington? Eller det var måske en anden slags "spillefirma" der ikke måtte søges på:-)

Du skriver USA, det dækker jo også feks. de vest indiske øer, eller guam for den sags skyld, så det ville google altså tage for at tilhøre usa? Skal det forstås sådan?

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:17

Jeg er ikke jurist, så det må du spørge nogle andre om

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:51
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:19

Der findes to slags SEO'ere - dem der prøver at forstå virkeligheden, og dem der prøver at finde argumenter imod den. Det er min erfaring af den første slags får de bedste resultater :)

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 18:44

Mikkel deMib Svendsen:

Der findes to slags SEO'ere - dem der prøver at forstå virkeligheden, og dem der prøver at finde argumenter imod den. Det er min erfaring af den første slags får de bedste resultater :)

He he, der fik du mig sgu til at trække en hel del på smilebåndet ;-)

/Grosen 

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)