Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarslen.dk Nu åbnet giv din mening om konceptet.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er den kære moderator på advarslen.dk og vil gerne svare på kritikken omkring det journalistiske ansvar man har som bestyrer af sådan en side

Som Mark også påpeger har jeg været inde og forsøge at hjælpe til løsning omkring DanLotto sagen. I netop den sag har OperationX også tidligere behandlet firmaet, og der er vist bred enighed om at flere kunder føler sig snydt. Havde det været et firma med et pænere rennome i offentlighedens øjne havde jeg helt klart forsøgt at få firmaet til at forklare sig.

Advarslen.dk er ikke tiltænkt som et sted man kan svine hinanden til, selvom der utvivlsomt vil være dem som ønsker at bruge det til den slags.

Jeg vil gøre hvad jeg kan for at holde tonen fornuftig derinde, men håber selvfølgelig også på lidt selvjustits blandt dem som laver indlæg.

Hvis man ikke måtte lave forums på nettet som folk potentielt kunne misbruge til hadebreve og lignende så fantes der jo ikke nogen forums overhovedet. Heller ikke Amino.

Mvh Alex

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 12:11

Forbrugerrådet har en hjemmeside med den sorte liste for firmaer, der ikke efterkommer forbrugerrådets afgørelser. De behandler ikke alle områder, så naturligvis er der firmaer, der er udenfor farezonen. Men vi taler her om sager, hvor begge parter har kunnet fremlægge deres sag og der er truffet en afgørelse af repræsentanter fra begge parter. Der er på advarslen.dk tale om at firmaer "sættes i skammekrogen uden rettergang" og det er er stærkt kritisabelt. Der er altid flere sider af en sag. En sag præsenteres trods alt som parten i sagen har oplevet det - og det er ikke nødvendigvis sandheden. Jeg kan heller ikke se, at advarslen.dk egentlig kan tillade sig at være domsmand for en sag, og så skal i enten have alt eller intet med udover hvis i refererer sager, der er afgjort ved diverse domstole og lign. steder. Endelig har vi de sager, hvor der bliver tale om reel cikane. Hvordan "bedømmes" disse? Kan det fastslåes om det er en reel sag eller cikane?

Jeg mener ikke at advarslen.dk er brugbar som det er beskrevet her i dette emne - med eller uden moderator.

Hilsen Jakob

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 12:18

Jeg syntes det er alletiders, der er brokkehoveder nok lad os få dem samlet, her er et af mine favorit-forums, de forstår at brokke sig Sur gammel mand

Jeg ser at Granholm It er blevet taget under behandling på www.advarslen.dk Det syntes jeg er flot, så kan alle der er utilfredse med hans priser og måde at drive forretning samles der!

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:27

Det er selvfølgelig ikke meningen at Advarslen.dk skal opfattes som domsmand, hvad der skrives i forum er folks egen sag. Vi stiller en service til rådighed.

Som moderator vil jeg gøre hvad jeg kan for ikke at vælge side i åbne sager, for som der bliver sagt er der altid (mindst) 2 sider af en sag.

Mvh Alex

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9734
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:20

Som jeg har sagt tidligere til folk der ønsker at åbne den slags sites: Jeg håber i har en god advokat - og penge nok! For I kan være helt sikre på, at hvis der kommer mange indlæg, så vil der også komme mange trusler om retssager, fra de berørte firmaer. Og for hver eneste sag kommer I til at skulle bruge en masse tid og penge på advokater - også selvom der ikke er juridisk hold i sagerne. Ignorerer i sagerne kan det blive endnu dyrere.

Det betyder ikke, at jeg ikke synes man skal kæmpe for de sager man brænder for, det skal man da bestemt - men at tage ansvaret for at kæmpe alle andres sager på et website er altså en stor mundfuld.

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 23:42

Kim F. Rasmussen:

Jeg syntes det er alletiders, der er brokkehoveder nok lad os få dem samlet, her er et af mine favorit-forums, de forstår at brokke sig Sur gammel mand

helt ok link. Big SmileBig SmileBig SmileBig SmileBig Smile

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 08:13

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:45

Kunne vi ikke indføre at alle mennesker skal have sådan et kursus her:

http://www.elkan.dk/org/foredrag_kursus_girafsprog.asp - vores debatter ville nok blive meget anderledes, hvis alle kunne udtrykke sig på girafsk :-)

Jeg tror hvis jeg havde et forum, ville jeg ønske at folk brugte principperne i girafsprog - det gør ondt at se så meget vrede ikke ende i noget konstruktivt.

Mette

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:04

reklamen:
Hvad er jeres mening ville i bruge det?? tjek www.advarslen.dk

Jeg ville, hvis jeg var jer, søge rådgivning hos en advokat om dette projekt. Det ville være lidt kedeligt hvis pludselig der kom en politianmeldelse mod jer, eller at fogedretten lukkede siden ned. Der er en masse jura problemmer / stillinger i skal overveje. 

Og nej, personligt ville jeg aldrig bruge sådanne en side

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:04

reklamen:
Hvad er jeres mening ville i bruge det?? tjek www.advarslen.dk

Jeg ville, hvis jeg var jer, søge rådgivning hos en advokat om dette projekt. Det ville være lidt kedeligt hvis pludselig der kom en politianmeldelse imod jer, eller at fogedretten lukkede siden ned. Der er en masse jura problemmer / stillinger i skal overveje. 

Og nej, personligt ville jeg aldrig bruge sådanne en side

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)